پارک های موضوعی، باغ وحش ها تحت فاز دوم NRP بسته باقی می مانند

تورریست مالزی – THEME parks، باغ وحش ها و مراکز سرگرمی خانوادگی همچنان بسته هستند و تحت فاز دوم برنامه ملی بازیابی (NRP) اجازه فعالیت در ایالت ها را...
تورریست مالزی – THEME parks، باغ وحش ها و مراکز سرگرمی خانوادگی همچنان بسته هستند و تحت فاز دوم برنامه ملی بازیابی (NRP) اجازه فعالیت در ایالت ها را ندارند.

به گزارش استار، سایر جاذبه های عمومی مشابه مانند آکواریوم، مزارع، مراکز آموزشی، پارک های ماجراجویی و همچنین مراکز کارائوکه نیز مجاز به افتتاح نیستند.

طبق دستورالعمل های شورای امنیت ملی (NSC)، جاذبه های عمومی در گروه گردشگری نمی توانند تحت در فازهای یک و دو NRP فعالیت کنند. آنها می توانند تحت فازهای سه و چهار مجدداً باز شوند، مشروط به محدودیت هایی مانند محدود کردن بازدیدکنندگان در ۵۰ نفر.

نخست وزیر داتوک سری اسماعیل صبری یاکوب اعلام کرده بود که از ۱۷ سپتامبر، فعالیت های ورزشی و تفریحی که شامل تماس فیزیکی می شود، در هر دو بخش داخلی و خارجی برای ایالات تحت فازهای دوم و سوم فقط برای افرادی که کاملاً واکسینه شده اند باز است اما مشروط به رزرو، ضد عفونی و نظارت دقیق بر چنین مکانهایی.

ورزش های گروهی و تفریحی شامل تماس فیزیکی مانند فوتبال، والیبال و … برای کسانی که کاملاً واکسینه شده اند مجاز است. فعالیت های بدنی گروهی مانند ایروبیک و زومبا در یک مکان می تواند با ظرفیت ۵۰٪ یا حداکثر ۵۰ شرکت کننده کاملاً واکسینه شده انجام شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

8 + پانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!