پرهزینه ترین شهرهای دنیا

توریست مالزی – اکثر شهرهای این فهرست در قاره اروپا و آسیا قرار گرفته اند و در بین ۱۰ شهر گران دنیا برای زندگی جایگاه اول تا سوم به...
توریست مالزی – اکثر شهرهای این فهرست در قاره اروپا و آسیا قرار گرفته اند و در بین ۱۰ شهر گران دنیا برای زندگی جایگاه اول تا سوم به ترتیب به شهرهای سنگاپور، پاریس و هنگ کنگ اختصاص یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، پایتخت فرانسه از سال ۲۰۰۳ تاکنون در فهرست ۱۰ شهر گران قیمت دنیا برای زندگی حضور داشته است و درحالی که سال گذشته در رتبه چهارم این فهرست بود امسال به رتبه سوم صعود کرد و هنگ کنگ نیز طی یک سال جایگاهش سه رتبه بالاتر آمد و برای اولین بار در بین سه شهر گران قیمت دنیا قرار گرفت.

شهر اوساکا ژاپن نیز از سال گذشته ۶ رتبه صعود کرده است و در حال حاضر با شهر ژنو سوئیس تنها یک پله اختلاف دارد و این شهر در جایگاه ششم این فهرست قرار گرفته است ولی ژنو تنها شهر سوئیس نیست که هزینه های زندگی در آنجا بسیار بالا است بلکه شهر زوریخ این کشور نیز در جایگاه چهارم شهرهای پر هزینه دنیا قرار گرفته است.

نیویرک و لس آنجلس تنها شهرهای آمریکای شمالی هستند که توانستند به این فهرست راه پیدا کنند؛ هزینه های زندگی در نیویورک به مانند دانمارک و سئول است و همین اتفاق باعث شده است تا این سه شهر با اختلاف کمی از یکدیگر طبقه بندی شوند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!