پیشکش بیسکویت اوریو برای صلح با فرازمینی‌ها و موجودات فضایی

توریست مالزی – شرکت تولید کننده بیسکویت اوریو با نزدیک شدن به تاریخ انتشار گزارش دولت آمریکا در مورد موجودات فضایی، کمپین جالب و خبرسازی برای صلح با این...
توریست مالزی – شرکت تولید کننده بیسکویت اوریو با نزدیک شدن به تاریخ انتشار گزارش دولت آمریکا در مورد موجودات فضایی، کمپین جالب و خبرسازی برای صلح با این موجودات به راه انداخته است.

به گزارش گجت نیوز، بیسکویت اوریو یکی از معروف‌ترین بیسکویت‌های جهان بوده که شرکت سازنده آن، اخیرا اقدام به ارتباط‌گیری با فرازمینی‌ها کرده است؛ در آستانه انتشار گزارش رسمی دولت آمریکا در مورد موجودات فضایی و یوفوها، این شرکت از طرفدارانش خواسته تا در تلاش برای صلح با این موجودات به بشریت کمک کنند.

سال گذشته، زمانی که پاندمی کرونا در اوج خود بود و وضعیت زندگی مردم به شکلی گسترده توسط محدودیت‌های این همه‌گیری تغییر کرد، بسیاری از مخاطبان می‌گفتند که هیچ سالی از این عجیب‌تر نخواهد شد؛ در حقیقت علاقه‌مندان به شوخی می‌گفتند که تنها در صورت حمله فرازمینی‌ها به زمین این امکان وجود خواهد داشت که سال ۲۰۲۱ از سال قبلی خود غیر عادی‌تر باشد.

البته احتمال بروز چنین اتفاقی نزدیک به صفر بوده، اما موضوعی که بحث فرازمینی‌ها را در سال‌های اخیر داغ کرده، انتشار گزارش‌های رسمی و غیر رسمی در مورد اشیا ناشناس پرنده یا همان یوفوها است. همان‌طور که در گذشته مقالات زیادی در رابطه با این مسئله در گجت نیوز منتشر کرده‌ایم، اطلاعات محرمانه زیادی در مورد برخورد ارتشیان ایالات متحده با اشیا پرنده شناخته نشده به بیرون درز کرده‌اند و چند سال پیش رسما اعلام شد که وزارت دفاع این کشور بودجه‌ای ۲۲ میلیون دلاری را برای تحقیق در این رابطه صرف کرده است.

شرکت تولید کننده بیسکویت اوریو هم با در نظر گرفتن اتفاقات عجیب و غریب مرتبط با این موضوع، درخواست جالبی از طرفدارانش داشته است. در واقع موضوع از آنجایی شروع شد که در اواخر دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، حکمی برای انتشار گزارش‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد یوفوها توسط دولت آمریکا به مرحله اجرا گذاشته شد. بر اساس این حکم، سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده باید تا ۲۷ ژوئن امسال گزارشی حاوی اطلاعات محرمانه مرتبط با اشیا پرنده ناشناس را حاضر کرده و آن را در اختیار عموم قرار دهند.

نزدیک شدن به تاریخ انتشار گزارش
همان‌طور که میدانید تا تاریخ مورد نظر چیز زیادی باقی نمانده و شرکت تولید کننده بیسکویت اوریو هم پیش از انتشار گزارش از طرفدارانش خواست تا در یک رای گیری توییتری در این رابطه شرکت کنند. همان‌طور که در ویدیو بالا دیدیم، اوریو اعلام کرده که اگر واقعا فرازمینی‌ها وجود داشته باشند و آنچه در ۲۷ ژوئن منتشر می‌شود، چنین موضوعی را ثابت کند، به عنوان اولین تولید کننده بیسکویت در کل دنیا وظیفه شرکت مورد نظر ارائه نوعی پیشنهاد صلح به فرازمینی‌ها است.

حکم مورد نظر در دسامبر گذشته توسط دونالد ترامپ امضا شد و علاوه بر دستوراتی برای مقابله با مشکلات همه‌گیری کرونا، بخش غیر منتظره‌ای همراه این حکم به رسمیت شناخته شد. در این بخش، ۱۸۰ روز به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی فرصت داده شد تا گزارش مرتبط با یوفوها را حاضر کنند و اگر در این پروسه تاخیری به وجود نیاید، تا اواخر ماه جاری میلادی شاهد انتشار این اطلاعات محرمانه از سوی دولت آمریکا خواهیم بود.

پیشکش بیسکویت اوریو برای صلح با فرازمینی‌ها و موجودات فضایی
پیش از این اتفاق مقامات سابق نهادهای امنیتی زیادی از آمریکا و سایر کشورها هم در مورد پدیده اشیا پرنده ناشناس صحبت کرده‌اند و حتی ادعا شده که در سیاره مریخ، پایگاهی مشترک بین انسان‌ها و فرازمینی‌ها وجود دارد که دونالد ترامپ قصد تایید رسمی وجود آن را داشت. البته موضوع اصلی در مورد تلاش یکی از سناتورهای آمریکا برای تهیه گزارش محرمانه مورد نظر، تهدید یوفوها برای امنیت ملی آمریکاست.

امنیت ملی آمریکا
در واقع سناتورها و مقامات امنیتی آمریکا می‌گویند که وجود اشیا پرنده ناشناخته در آسمان این کشور و به خصوص بالای مناطق حساس نظامی می‌تواند خطر بزرگی برای امنیت باشد و از طریق جلب‌توجه به موضوع مورد نظر و انتشار اطلاعات موجود در این رابطه، می‌توان تلاشی گسترده‌تر برای برطرف کردن این خطرات داشت.

رئیس جمهور قبلی آمریکا، باراک اوباما هم در رابطه با بحث یوفوها صحبت‌هایی داشته و اظهار کرده که اشیا مورد نظر واقعی هستند و دولت ایالت متحده نمی‌داند که ماهیت این اشیا چه بوده و دقیقا دلیل وجود آن‌ها در آسمان چیست. با این تفاصیل و با وجود افزایش علاقه عموم مردم و شخصیت‌های مطرح به این موضوع، تعجبی ندارد که شرکت تولید کننده بیسکویت اوریو و سایر کمپانی‌ها هم در آستانه رسیدن به مهلت انتشار گزارش یوفوها، اقداماتی تبلیغاتی را در این رابطه داشته باشند.

در جریان کمپین انتخاباتی بیسکویت اوریو شرکت مورد نظر در طی ۲۴ ساعت از طرفدارانش خواسته بود تا محصول مناسب برای ارائه به فرازمینی‌ها به عنوان پیشکش صلح را انتخاب کنند. در این کمپین، اوریو فرض را بر این گذاشته بود که موجودات فضایی واقعا وجود دارند و از طرف دیگر، این جانداران به خوردن مواد غذایی فرآوری شده هم علاقه دارند. شرکت‌های دیگری مانند دکتر پپر (Dr. Pepper) هم اقداماتی در رابطه با موضوع انتشار گزارش یوفوها داشته‌اند و حتی بازی پرطرفدار فورتنایت (Fortnite) هم قصد دارد تا فصلی با تم فرازمینی‌ها را حاضر کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

9 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!