چرا وزارت بهداشت مالزی برای واکسن Covax-19 ثبت نام نکرده است

توریست مالزی – انجمن پزشکان مالزی (MMA) از وزارت بهداشت توضیح خواسته که چرا مالزی برای خرید واکسن Covax-19 ثبت نام نکرده است. به گزارش استار مالزی، رئیس انجمن...
توریست مالزی – انجمن پزشکان مالزی (MMA) از وزارت بهداشت توضیح خواسته که چرا مالزی برای خرید واکسن Covax-19 ثبت نام نکرده است.

به گزارش استار مالزی، رئیس انجمن پزشکان مالزی گفت: مالزی در میان ۱۷۲ کشوری نیست که ثبت نام کرده اند و آخرین مهلت جمعه (۱۸ سپتامبر) بود. ما معتقدیم که حتی اگر مالزی مذاکرات دو جانبه خود را برای واکسن انجام دهد، ثبت نام واکسن Covax می تواند گزینه دیگری باشد که دسترسی به واکسن Covid-19 را تضمین می کند.

ما از وزارت بهداشت می خواهیم در مورد برنامه های خود برای خرید واکسن شفاف باشد. مردم حق دارند که بدانند و دولت موظف است کشور را مطلع نگه دارد. ما درک می کنیم که ممکن است نگرانی های ایمنی در مورد سرعت تولید واکسن وجود داشته باشد و ما به همان اندازه نگران هستیم. با وجود این، هر واکسن احتمالی قبل از تأیید توسط وزارت بهداشت مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

دکتر Ganabaskaran گفت: حتی اگر وزارتخانه برای تصمیم گیری ثت نام واکسن Covax نیاز به زمان بیشتری دارد، مردم باید این مسئله را بدانند. وزیر بهداشت باید اکنون پاسخ دهد، یا ممکن است مجبور شود بعداً به مردم پاسخ دهد که چرا مالزی در انتهای صف ثبت نام واکسن است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!