روند روبه رشد کافه های حیوانات خانگی

توریست مالزی- کافه هایی که مشتریان آنها نه تنها میتوانند یک فنجان قهوه بنوشند بلکه میتوانند با حیوانات خانگی نیز ارتباط برقرار کنند، روند رو به رشدی در شهرهای...
توریست مالزی- کافه هایی که مشتریان آنها نه تنها میتوانند یک فنجان قهوه بنوشند بلکه میتوانند با حیوانات خانگی نیز ارتباط برقرار کنند، روند رو به رشدی در شهرهای مختلف مالزی داشته است.

همانطور که کافه های حیوانات خانگی در مالزی محبوبیت دارند، مشروعیت آنها مورد سوال قرار گرفته است و فعالان نگران رفاه حیوانات” کار” هستند. مدیران هتل ها و کافه های حیوانات خانگی در مالزی از این پس می بایست مجوز کسب و کار طبق قانون رفاه حیوانات ۲۰۱۵ بگیرند.

دوستداران حیوانات و فعالان در این زمینه از این پیشرفت استقبال کرده و علاقه مند به جلوگیری از تکرار حوادثی مانند ” هتل ترسناک” سال ۲۰۱۱ هستند که در آن صد ها گربه در این هتل حیوانات خانگی نادیده گرفته شده بودند و در شرایط بسیار کثیف نگهداری میشدند.

در حالی که مدیران فعال در این تجارت نیز این حرکت را تحسین می کنند، اما بسیاری از آنها هنوز از شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ این مجوز بی اطلاع هستند. بر اساس قانونی که در ماه جولای به اجرا در آمده، جریمه برای فعالیت و اداره کافه حیوانات خانگی بدون مجوز لازم ۷۵۰۰۰ رینگیت مالزی، دو سال زندان و یا هر دو است.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 + چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!