کرونا؛ تهدیدی جدید برای نمایشگاه هوایی سنگاپور!

توریست مالزی – بیش از ۷۰ شرکت فعال در زمینه هوانوردی از حضور در نمایشگاه هوایی و جهانی سنگاپور ۲۰۲۰ انصراف داده اند. به گزارش ایسنا، هم زمان با...
توریست مالزی – بیش از ۷۰ شرکت فعال در زمینه هوانوردی از حضور در نمایشگاه هوایی و جهانی سنگاپور ۲۰۲۰ انصراف داده اند.

به گزارش ایسنا، هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و مناطق شرق آسیا، بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه هوانوردی با انتشار اطلاعیه‌ای جدید از عدم حضور خود در نمایشگاه هوایی و جهانی سنگاپور ۲۰۲۰ خبر داده‌اند.

بر اساس تازه‌ترین اخبار و آمارهای منتشر شده در بلومبرگ، تاکنون بالغ بر ۷۰ شرکت هوانوردی اعلام کرده‌اند که در جریان برگزاری نمایشگاه هوایی سنگاپور ۲۰۲۰ حضور پیدا نخواهند کرد.

از جمله مهم‌ترین شرکت‌هایی که طبق اعلام خود نمی‌خواهند در این رویداد جهانی شرکت کنند، می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:

شرکت هواپیماسازی بمباردیر (Bombardier Inc)
Lockheed Martin Corp
Raytheon Co
CAE Inc
De Havilland Aircraft of Canada Ltd
Gulfstream Aerospace Corp
Honeywell Aerospace
Textron Aviation Inc
Viking Air Ltd
گروه هوانوردان آکروبات در کره جنوبی
این نمایشگاه هوایی سنگاپور هر دو سال یکبار میزبان بزرگترین شرکت‌های هواپیماسازی و فعال در حوزه هوانوردی است و قرار است در تاریخ ۱۱ تا ۱۶ فوریه سال ۲۰۲۰ برگزار شود.

با اینکه تقریبا تعداد زیادی از شرکت‌های هوانوردی از حضور در این رویداد سر باز زده و انصراف داده اند، اما برگزارکننده این نمایشگاه هوایی اعلام کرده است که تنها ۸ درصد از شرکت کنندگان تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و به منظور حفظ بهداشت عمومی در این رابطه در Singapore Airshow ۲۰۲۰ حضور پیدا نخواهند کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!