کیت های خودآزمایی کووید – ۱۹ به سرعت به فروش می روند

توریست مالزی – کیت های خودآزمایی کووید – ۱۹ به محض این که در اواسط ماه جولای در داروخانه ها در دسترس قرار گرفتند، به سرعت به فروش رفتند....
توریست مالزی – کیت های خودآزمایی کووید – ۱۹ به محض این که در اواسط ماه جولای در داروخانه ها در دسترس قرار گرفتند، به سرعت به فروش رفتند. داروخانه ها پاسخگوی افزایش تقاضا نیستند و همچنین هزاران سفارش به صورت آنلاین دریافت می کنند.

به گزارش نیواستریت تایمز، مدیر فروش یکی از داروخانه ها گفت: از زمان شروع پیش خرید در اواخر ماه ژوئن، بیش از ۵۰۰۰ بسته فروخته شده است. بسته به اندازه فروشگاه، بیش از ۲۰۰ تا ۵۰۰ بسته برای هر یک از شعب خود اختصاص داده ایم. فقط دو روز پیش، یکی از ۱۴ شعبه ما که در یک شهر بزرگ واقع شده است، در کمتر از یک روز همه ۵۰۰ کیت را فروخت. و در عین حال، سفارش این کیت ها هر روز ارسال می شود. ما متوجه شدیم که معمولاً شرکت ها برای کارگران خود کیت ها را به صورت عمده خریداری می کنند تا قبل از اجازه کار به آنها، آزمایش شوند.

وی گفت: ما تقاضای سرسام آور مشتریان خود را به عنوان نشانه خوبی می دانیم که امروزه آگاهی از سلامتی در بالاترین سطح خود قرار دارد. با این حال برطرف کردن افزایش تقاضای مصرف کنندگان چالش برانگیز است. این کیت ها اغلب در طی یک روز به فروش می رسند، گاهی اوقات چند ساعت پس از آن که آنها را در قفسه ها پر می کنیم. اما باید حدود یک تا دو هفته صبر کنیم تا دوباره آن را از تولید کنندگان دریافت کنیم.

وی افزود: قیمت سقف برای هر کیت ۳۹.۹۰ RM تعیین شده است این نیز یکی از عواملی است که افراد را ترغیب کرده است که خودشان را آزمایش کنند. ما رسما فروش این کیت ها را در فروشگاه های فیزیکی خود و همچنین سایت تجارت الکترونیکی از ۲۹ جولای آغاز کردیم.مصرف کنندگان همچنین می توانند از طریق Grabmart یا از طریق پیام Whatsapp به نزدیکترین داروخانه سفارش دهند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!