کوهنوردی وپیاده روی در” بوکیت پوتی”

توریست مالزی- اگر دنبال یک مسیر پیاده روی سبک هستید که در آن همزمان با راه نوردی بتوانید با همراهتان حرف بزنید، بوکیت پوتی را امتحان کنید. بوکیت پوتی...
توریست مالزی- اگر دنبال یک مسیر پیاده روی سبک هستید که در آن همزمان با راه نوردی بتوانید با همراهتان حرف بزنید، بوکیت پوتی را امتحان کنید. بوکیت پوتی (تپه سفید) که همچنین به اسم بوکیت آپک(تپه پیرمرد چینی) معروف است، در چراس قرار دارد. این تپه درست در دل یک منطقه مسکونی واقع شده که رسیدن به قله آن دو ساعت طول می‌کشد و به یک آبشار کوچک می‌رسد.

برای کوهنوردی پیشرفته تر، صبح زود برخیزید و به منطقه کوالا کوبو بارو بروید تا بوکیت کوتو را فتح کنید. این مسیر به خوبی علامت‌گذاری شده و با یک پیاده روی سه تا پنج ساعته می توانید به قله برسید.



نه ایستگاه تا قله وجود دارد که رسیدن به هرکدام، پاداشی دارد؛ ازجمله تخته سنگ‌های بزرگ، آبشارهای کوچک، گل‌ها و گیاهان شگفت آور و رنگارنگ.

در دوره پیش از استقلال مالزی، بوکیت کوتو یک تپه بسیارمحبوب بود؛ در نزدیکی های قله، شما ویرانه‌های ساختمان‌های انگلیسی را پیدا خواهید کرد.

برای رسیدن به قله، باید از برخی صخره‌ها عبور کرد تا به منظره وسیع و شگفت انگیزی رسید. سپس برای یک پیک نیک عالی به کوهپایه برگردید و از آبشار زیبا لذت ببرید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!