یک ایرانی در تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

توریست مالزی – تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که تنها یک ایرانی در این تیم حضور داشت. به گزارش ایسنا،...
توریست مالزی – تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که تنها یک ایرانی در این تیم حضور داشت.
به گزارش ایسنا، پژمان منتظری، مدافع باتجربه استقلال که گل دوم تیمش را برابر الهلال به ثمر رساند و در پیروزی تیمش نقش به‌سزایی ایفا کرد، در خط دفاعی این تیم منتخب دیده می‌شود. هم‌چنین ژاوی هرناندس نیز در این تیم حضور دارد.

مصدومیت آقاجانی و حذف ایران از تور جهانی لنکاوی
تیم والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار تور جهانی تک ستاره لنکاوی مالزی، مقابل تیم ژاپن‌ چهار قرار گرفت و با مصدومیت علیرضا آقاجانی، بازی را واگذار کرد.
به گزارش برنا، تیم ملی والیبال ساحلی ایران (علیرضا آقاجانی، احد امام‌قلی‌پور) در دیدار جدول مقدماتی تورجهانی تک ستاره لنکاوی، مقابل تیم ژاپن چهار قرار گرفت و در پایان، تیم ژاپن با نتیجه دو بر صفر برنده اعلام‌ شد.
ملی‌پوشان جوان ایران، ست اول بازی را با امتیاز ۲۱ بر ۱۷ شکست خوردند اما در امتیازهای پایانی ست دوم، علیرضا آقاجانی از ناحیه‌ی مچ پا مصدوم شد و قادر به ادامه بازی نبود. بدین ترتیب نتیجه‌ی این دیدار، دو بر صفر به سود ژاپنی‌ها پایان یافت. ساحلی‌بازان ایران با این شکست، از تورجهانی تک ستاره لنکاوی حذف شدند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!