یک پرستار آلمانی به هزاران نفر به جای واکسن کرونا محلول آب نمک تزریق کرد

توریست مالزی – پلیس آلمان اعلام کرد یک پرستار صلیب سرخ به جای دوزهای واقعی واکسن کرونا به هزاران شهروند آلمانی محلول آب نمک تزریق کرده است. به گزارش...
توریست مالزی – پلیس آلمان اعلام کرد یک پرستار صلیب سرخ به جای دوزهای واقعی واکسن کرونا به هزاران شهروند آلمانی محلول آب نمک تزریق کرده است.

به گزارش گجت نیوز، گزارشی در اواخر ماه آوریل سال ۲۰۲۱ منتشر شد که طبق آن یکی از کارکنان یک مرکز واکسیناسیون در ایالت نیدرزاکسن آلمان و شهر فریزلند به جای واکسن کروناویروس حدود شش شیشه واکسن را با آب نمک پر کرده و آنها را به شهروندان این مناطق تزریق کرده است، اما اکنون بررسی‌ها نشان می‌دهد این پرونده از آنچه که تصور می‌رشد بسیار گسترده‌تر است.

بررسی‌های پلیس آلمان نشان می‌دهد یک پرستار در اوایل بهار سال جاری محلول آب نمک را به جای دوزهای واقعی واکسن کروناویروس در مرکز واکسیناسیون در فریزلند که یک منطقه روستایی محسوب می‌شود به حدود ۹ هزار نفر تزریق کرده است.

با وجود این که محلول آب نمک به این افراد آسیبی نمی‌رساند، اما به دلیل اینکه بسیاری از این افراد که در ماه مارس و آوریل در آلمان واکسن دریافت کردند افراد مسن محسوب می‌شوند، از این رو احتمال ابتلا به ویروس کرونا برای این افراد وجود داشته و به همین دلیل جان آنها در خطر است. با وجود این که پلیس آلمان در خصوص انگیزه این پرستار جزئیاتی را منتشر نکرده است، اما پست‌های این پرستار در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که وی یکی از منتقدان واکسیناسیون بوده است. پلیس از تمام این افراد خواسته برای واکسیناسیون مجدد مراجعه کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!