اپلیکیشن Moovit دستیار شخصی شما برای کلیه مسافرتهای داخل شهری

توریست مالزی – حمل و نقل بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شهری است. شما چه با قطار، مترو، اتوبوس یا کشتی سفر کنید، و چه از اسکوترهای dockless، دوچرخه...
توریست مالزی – حمل و نقل بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شهری است. شما چه با قطار، مترو، اتوبوس یا کشتی سفر کنید، و چه از اسکوترهای dockless، دوچرخه یا گرب بهره بگیرید، داشتن بهترین اطلاعات برای سفرهای شهری بسیار مهم است. وارد اپلیکیشن Moovit شوید! Moovit شما را از نقطه A تا B با ساده ترین و کارآمدترین راه راهنمایی می کند. زمان حرکت قطار و اتوبوس، نقشه ها و زمان رسیدن را به سادگی دریافت کنید تا سفر خود را با اطمینان انجام دهید.

Moovit بیش از ۵۵۰ میلیون کاربر را در بیش از ۳۰۰۰ شهر در سراسر جهان راهنمایی می کند . سازگار با همه گوشی ها است. مسافران زمان اتوبوس و قطار به روز شده و ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های قطار را در نزدیکی خود پیدا می کنند. و در قسمت مقصد هشدارها را دریافت می‌کنید تا از یک سواری راحت اطمینان حاصل کنید.

اپلیکیشن Moovit به عنوان یکی از بهترین برنامه های سال ۲۰۱۷ توسط App Store معرفی شده است. این برنامه اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار می دهد.

زمان واقعی. به روزرسانی ها به زمان واقعی را مشاهده کنید که مستقیماً از دستگاه های GPS مستقر در اتوبوس ها و قطارها گرفته می شوند.

هشدارها. با دریافت هشدارهای خدماتی از قبیل اختلال اضطراری یا غیر منتظره، تأخیر، ترافیک و موارد دیگر، آگاهی می یابید تا در صورت تغییر زمان اتوبوس یا زمان قطار ، بتوانید برنامه ریزی کنید.

مسیرهای زنده. مسیرهای اتوبوس را به صورت مرحله به مرحله و سایر مسیرهای حمل و نقل با راهنمایی مستقیم از A-B-B دریافت کنید: اطلاع از مدت زمان لازم برای پیاده روی به ایستگاه خود، مشاهده زمان رسیدن خط خود ، دریافت هشدارهای دریافتی در مقصد خود، و …

گزارش کاربران. کاربران Moovit مشکلات موجود در ایستگاه ها، سرویس خط و برنامه را گزارش می دهند تا همه در مورد آنچه در منطقه آنها اتفاق می افتد آگاه شوند.

مسیرهای دوچرخه. علاوه بر برنامه سفر با اتوبوس ، مترو ، قطار یا مترو مسیرهای دوچرخه را نیز بیابید. Moovit به شما در برنامه ریزی سفر که پاسخگوی نیازهای ترانزیت شما باشد، کمک می کند. ایستگاه های docking دوچرخه در زمان واقعی به روز می شوند. برنامه سفر با دوچرخه فقط در مناطق پشتیبانی شده مترو در دسترس است.

نمای نقشه ها. علاقه مند به دیدن کل تصویر هستید؟ تمام ایستگاه ها ، مسیرها و خطوط را در نقشه مترو یا اتوبوس مشاهده کنید. علاوه بر این ، نقشه ها به صورت غیرفعال در حالت آفلاین بودن در مترو ، به صورت PDF در دسترس هستند.

برای حرکت در ایالات متحده آمریکا و ۹۲ کشور دیگر و ۴۵ زبان فقط به یک برنامه از طریق تلفن خود نیاز دارید. اگر می خواهید زمان های اتوبوس و زمان های قطار را در لندن، بارسلونا، مادرید یا رم بدانید، یا اگر نیاز دارید بدانید آخرین اتوبوس از یک ایستگاه خاص در ریودوژانیرو ، سائوپائولو ، ملبورن ، سئول چه زمانی خارج می شود.، Moovit شما را پوشش می دهد. شما سوار می شوید، Moovit راهنمایی می کند!

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده − 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!