سان وی لاگون sunway lagoon

توریست مالزی – برای انجام برخی سرگرمی ها در زیر نور خورشید، سری به سان وی لاگون بزنید. یک شهربازی و سرگرمی های فراوان با دریافت چندین عنوان و...
توریست مالزی – برای انجام برخی سرگرمی ها در زیر نور خورشید، سری به سان وی لاگون بزنید. یک شهربازی و سرگرمی های فراوان با دریافت چندین عنوان و جایزه معتبر، با فاصله زمانی درحدود ۱۵ دقیقه از شهر کوالالامپور.
در اینجا شما پنج پارک بازی و سرگرمی متفاوت را در یک قسمت شگفت انگیز با قدرت انتخاب بیش از ۸۰ گونه وسیله و جاذبه سرگرم کننده مختلف پیدا خواهید کرد.
یکی از پارک های آبی، بازی و سرگرمی، حیات وحش ، پارک افراطی ها(Extreme) و پارک جیغ(Scream) را انتخاب و یا تمام روزتان را در پارک رقص بگذرانید.
تجربه گشت و گذار در بزرگترین ساحل شنی مصنوعی ساخته شده توسط بشردر جهان، طولانی ترین پل معلق عابر پیاده جهان، بلندترین اسلیگ شات (وسیله ای شبیه پلخمون یا فلاخون که گوی حامل دو مسافر را به آسمان شلیک می کند (Slingshot) موجود در آسیا، اولین باغ وحش تعاملی در مالزی، یکی از طولانی ترین مسیرهای انتقال توسط چرخ نقاله (flying fox trail) در آسیا، و اولین سینمای ۵ بعدی آبی در دنیا، همه را با هم در یکجا داشته باشید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!