رقص جیسل در کوالالامپور

توریست مالزی- جیسل (KL Dance Works Production ‘Giselle’) رقص رمانتیک کلاسیک باله است. این رقص اولین بار در سال ۱۸۴۱ در پاریس اجرا شد و از همان زمان به مرکز...
توریست مالزی- جیسل (KL Dance Works Production ‘Giselle’) رقص رمانتیک کلاسیک باله است. این رقص اولین بار در سال ۱۸۴۱ در پاریس اجرا شد و از همان زمان به مرکز توجه علاقمندان رقص کلاسیک تبدیل شد.

جیسل دختر دهقانی است که وقتی متوجه می شود، معشوقش آلبرشت (Albrecht) به کس دیگری وعده ازدواج داده است، در اثر شکست عشقی میمیرد. ویلز (The Wilis) گروهی از زنان رقصنده هستند که با مردان تا سرحد مرگ می رقصند. این گروه جیسل را از قبر خود بیرون می کشند. آنها عاشقان خود را هدف قرار می دهند، اما در نهایت عشق بزرگ جیسل خود را از این رنج  آزاد می کند.

هنرمندان اصلی این نمایش میسا کیرانانگ از باله بوستون (Misa Kiranaga (Principal artiste of the Boston Ballet)،  پاتریک پاکنز از بوستون (Patric Palkens (Artiste of the Boston Ballet)) و یو کیوتانی از الوموچ (Yui Kyotani (Principal artiste of Moravske Divaldo Olomouc)) هستند.

این نمایش در ۳۰ ژوئن در ایستانا بودایا (Istana Budaya) برگزار می شود. برای تهیه بلیط لطفا به وب سایت www.airasiaredtix.com/giselle2018 مراجعه بفرمایید.

Enquiry and ticket booking hotline: 017-6085025

Website: http://www.istanabudaya.gov.my/

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!