مرکز خرید استارهیل (Starhill Gallery)

بدون اغراق میتوان گفت مرکز خرید استار هیل یکی اززیباترین و لوکس ترین مراکز خرید در مالزی بشمار می رود.
بدون اغراق میتوان گفت مرکز خرید استار هیل یکی از زیباترین و لوکس ترین مراکز خرید در مالزی بشمار می رود.

استار هیل گالری که قبلا استارهیل پلازا نامیده میشد در سال ۲۰۱۱ مورد بازسازی و تغییرات عظیم قرارگرفت و در کمتر از یک سال به مرکز خریدی بسیار شیک واشرافی برای قشر مرفه, افراد مشهور و توریست های پولدار خارجی تبدیل شد.

استار هیل جدید توسط معمارمعروف ” دیوید راک ول ” و تیمی از برجسته ترین آرشیتکت های بین المللی با نمایی متمایز به سبک آوان گارد طراحی شده است.
نمای بیرونی استارهیل با پانل هایی از استیل سبک و شیشه کاری های زاویه دار و براق مزیین شده و دکوراسیون اشرافی و پر زرق و برق داخل آن با پله های مرمر و موزیک ملایم پیانو, محیطی بسیار دلپذیر و تجربه خریدی متفاوت برای مشتریان ثروتمند این گالری پدید می آورد.

این مرکزخرید که در خیابان بوکیت بینتانگ ومقابل مرکز خرید پاویلیون قرار گرفته است به دو هتل معروف ریتز کارلتون و جی دابلیو ماریوت متصل است و افرادی که دراین هتل ها اقامت دارند میتوانند از طریق مسیر ” تونل زمان ” به راحتی به این مرکز رفت و آمد کنند.

این گالری مدرن دارای ۷ طبقه به نام های Feast , Indulge, Adorn, Explore, Pamper, Relish, Muse است که هرکدام نمایانگر نوع مغازه ها و خدمات ارائه شده در آن طبقه اند. بطور مثال طبقه Pamper شامل بیش از ۹۰ سالن خدمات زیبایی پوست و مو, طراحی ناخن, آرایشگاه, مرکز ماساژ وآبگرم میباشد.

این مرکز خرید شامل بهترین رستوران های بین المللی, بوتیک برندهای معروف و یکی از بزرگترین مجموعه های جواهرآلات و ساعت های گرانقیمت و منحصربفرد از طراحان مشهوردنیاست. همچنین نمایشگاه ساعت ” سفری در زمان” هر ساله تعداد کثیری از علاقه مندان به ساعت های مارکدار و کمیاب را به این مرکز خرید می کشاند.

آدرس وب سایت : http://www.starhillgallery.com

آدرس : Starhill Gallery 181, Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

starhillstarhill3starhill1star-hill

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار + هجده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!