معرفی چند مرکز خرید در کوالالامپور

توریست مالزی – کوالالامپور، پایتخت مدرن و زیبای مالزی با آسمان خراش ها و مراکز خرید شیک و مدرنش مقصدی جذاب برای سفر خارجی است. تمام برندهای مشهور و...
توریست مالزی – کوالالامپور، پایتخت مدرن و زیبای مالزی با آسمان خراش ها و مراکز خرید شیک و مدرنش مقصدی جذاب برای سفر خارجی است. تمام برندهای مشهور و معتبر بین المللی در نقاط مختلف شهر و مراکز خرید مدرن کوالالامپور شعبه دارند. مالزی و کوالالامپور جاذبه های گردشگری فراوانی دارد، اما به جرات خرید کردن را هم می توان یکی از دلایل سفر به این شهر و کشور دانست.



بنگسر ویلیج ۱ و ۲ | Bangsar Village 1 & 2
یکی از مشهورترین مراکز خرید کوالالامپور که در بین توریست ها هم طرفداران زیادی دارد بنگسر ویلیج است که در حقیقت از دو مرکز خرید تشکیل شده است. این مراکز خرید با نام های بنگسر ویلیج ۱ و ۲ شناخته می شوند و به کمک یک پل هوایی به یکدیگر مرتبط شده اند و درست در قلب محله بنگسر قرار گرفته اند. در مرکز خرید بنگسر ویلیج ۱ که بیشتر مناسب خانواده هاست، علاوه بر مغازه ها و فروشگاه های متعدد، رستوران ها و کیترینگ های متعددی وجود دارد تا پاسخگوی نیاز خانواده ها باشد. همچنین فروشگاه های فروش پوشاک بچگانه هم در این مرکز وجود دارد که می توانید از آن ها خرید کنید. در مرکز خرید بنگسر ویلیج ۲ هم چندین رستوران و اغذیه فروشی وجود دارند که انواع غذاهای خوشمزه مالایی را به فروش می رسانند. مراکز خرید بنگسر ویلیج هر دو از جمله مشهورترین و مهم ترین مراکز خرید کوالالامپور به حساب می آیند و می توانید یک روز کامل را در این دو مرکز خرید سپری کنید و هر آنچه که دوست دارید بخرید.
ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
آدرس: Jalan Telawi 1, Bangsar Baru Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 59100, Malaysia



مرکز خرید بزرگ مید ولی | Mid Valley Megamall
یکی بهترین مراکز خرید کوالالامپور که جزء بزرگ ترین مراکز خرید در جنوب شرق آسیاست مرکز خرید بزرگ مید ولی است. این مرکز خرید بسیار بزرگ و وسیع در سال ۱۹۹۹ افتتاح شده است و دارای بیش از ۴۰۰ مغازه و فروشگاه است که هر آن چه که فکرش را بکنید به فروش می رسانند. از پوشاک و البسه فشن و مد روز گرفته تا رستوران و حتی سالن های سینما و محوطه بازی در این مرکز خرید وجود دارد. علاوه بر این، یک مرکز کنفرانس بزرگ و مجهز هم در این ساختمان وجود دارد که میزبان شمار زیادی از معروف ترین نمایشگاه ها و رویدادها در شهر است. از آن جا که مرکز خرید مید ولی بسیار بزرگ است احتمالا پاسخگوی تمام نیازهایتان خواهد بود و بسیاری از مسافران تنها با مراجعه به این مرکز خرید تمام خریدهایشان را انجام می دهند.
آدرس: Mid Valley City Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 58000, Malaysia



مرکز خرید گاردنز مال | The Gardens Mall
یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید کوالالامپور گاردنز مال است که در نزدیکی مرکز خرید مید ولی قرار گرفته است. در حقیقت این دو مرکز خرید بزرگ و معتبر کوالالامپور از طریق یک پل عابر پیاده و یک زیرگذر به یکدیگر مرتبط شده اند. گاردنز مال از نظر لوکس بودن مشابه مرکز خرید گاردنز مال است و به دلیل نزدیکی بسیاری از افراد پس از خرید در مید ولی به مرکز خرید گاردنز مال هم سر می زنند. بهترین و معتبرترین برندهای بین المللی مثل گوچی، هرمس و بربری در این مرکز خرید شعبه دارند و آخرین مد پوشاک، البسه، کیف و کفش و …. را در معرض فروش قرار می دهند. علاوه بر فروشگاه های شیک و مدرن، از جمله امکانات خاص این مرکز خرید می توان به رستوران ژاپنی سو اوماکاس و یک سینمای فوق مجهز و پیشرفته اشاره کرد که تکمیل کننده تجربه خرید شما در مرکز خرید گاردنز مال خواهند بود.
آدرس: The Gardens Mall Mid Valley City Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 58000, Malaysia



مرکز خرید سنترال مارکت | Central Market
اگر به دنبال جایی می گردید که حال و هوای محلی داشته باشد و خود مردم کوالالامپور هم برای خرید به آن جا می آیند بدون شک باید به مرکز خرید سنترال مارکت بروید. این مرکز خرید یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید کوالالامپور به ویژه در بین مردم محلی است. این بازار در یک ساختمان قدیمی و تقریبا تاریخی قرار گرفته است و بهترین مکان برای خرید سوغاتی به حساب می آید. اگر می خواهید بهترین صنایع دستی و سوغاتی های مالزی و کوالالامپور را خریداری کنید مطمئنا مرکز خرید سنترال مارکت انتخابی بسیار مناسب و به جاست. علاوه بر این، می توانید از حال و هوای محلی و پرجنب و جوش و سرزنده این مرکز خرید هم لذت ببرید.
ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب
آدرس: Jalan Hang Kasturi, City Centre Kuala Lumpur, 50050, Malaysia



مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور | PAVILION KUALA LUMPUR
در قلب محله مشهور و توریستی بوکیت بیتانگ (Bukit Bintang) یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور قرار گرفته است. مرکز خرید پاویلیون یکی از بهترین مکان ها برای خریدی لاکچری و مدِ روز است. در حقیقت از آن جا که برندهای معتبر و مشهور بین المللی مثل ژیوانشی، کارتیه و سن لورن و بسیاری دیگر در این مرکز خرید حضور دارند این مرکز خرید توانسته خود را به عنوان قطب برند و مد مالزی مطرح کند و مشهور شود. علاوه بر این، یک دلیل دیگر برای معروفیت فوق العاده این مرکز خرید وجود دارد و آن هم برگزاری هفته مد کوالالامپور در این مرکز خرید است که در طول این رویداد، بهترین و آخرین محصولات طراحان مد مالزی به نمایش در می آید.
ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
آدرس: Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia



مرکز خرید سوریا کی ال سی سی | Suria KLCC
در بین برج های دوقلوی مشهور و نمادین پتروناس یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کوالالامپور قرار گرفته است. مرکز خرید سرویا کی ال سی سی یکی از مراکز خرید لوکس کوالالامپور است و طیف متنوعی از برندهای معتبر بین المللی و همین طور برندهای محلی در این مرکز خرید شعبه دارند. علاوه بر فروشگاه های متعدد، شهربازی و رستوران های مختلفی هم در این مرکز وجود دارد که آن را برای گردش و خرید خانواده ها بسیار ایده آل می کنند. آبنمای داخل مرکز خرید پس از تاریک شدن هوا نمایش موزیکال زیبایی را اجرا می کند که همراه با نورپردازی های تماشایی و بسیار زیبایی است.
ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
آدرس: Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50088, Malaysia



مرکز خرید لات تِن | Lot 10
باز هم در محله مشهور بوکیت بینتانگ یکی دیگر از مراکز خرید کوالالامپور به نام مرکز خرید لات تن قرار گرفته است. این مرکز خرید بعد از واگذاری به شرکت ژاپنی فروشگاه های ISETAN رنگ و بویی دیگر گرفت. در حال حاضر در مرکز خرید لات تن می توانید تجربه زندگی و فرهنگ ژاپنی را از نزدیک لمس کنید و انواع و اقسام کالاها و محصولات از لباس گرفته تا غذا و اسنک و … را خریداری کنید که از ژاپن وارد شده اند. علاوه بر این، در مرکز خرید لات تن یک شعبه از رستوران های هوتونگ هم قرار دارد که بهترین و اصیل ترین غذاهای مالزی را به مشتریان ارائه می کند. قرارگیری این مرکز خرید در محله توریستی و پرتردد بوکیت بینتانگ باعث شده تا گردشگران و مسافران زیادی برای خرید کردن به این مرکز خرید بیایند.
ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
آدرس: Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia



مرکز خرید سونگی وانگ پلازا | Sungei Wang Plaza
شهر کوالالامپور مملو از مراکز خرید معتبر و مدرن است و ما در این مطلب تنها سعی کردیم برخی از مشهورترین آن ها را به شما معرفی کنیم. آخرین مورد از بهترین مراکز خرید کوالالامپور که در مورد آن صحبت خواهیم کرد مرکز خرید سونگی وانگ پلازاست که یکی از قدیمی ترین مجموعه های شهر هم به حساب می آید. این مرکز خرید همچنان محبوب مردم محلی و همینطور گردشگران است و به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه محصولاتش طرفداران زیادی هم دارد. در مغازه های متعدد این مرکز خرید می توانید محصولات مختلف را با قیمتی مناسب و نسبتا ارزان تر از همه جا خریداری کنید. فروشگاه های لباس، بدلیجات، کیف و کفش و رستوران های مختلف در این مرکز خرید وجود دارند و انواع محصولات را به مشتریان عرضه می کنند. اگر به دنبال خریدی نسبتا ارزان و مقرون به صرفه هستید مرکز خرید سونگی وانگ پلازا انتخاب مناسبی به نظر می رسد.
آدرس: Bukit Bintang Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

منبع: الی گشت

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده + چهارده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!