کاهش ازدحام در KLIA

تورریست مالزی – در مجموع ۶۰ باجه مهاجرت برای کمک به کاهش ازدحام در فرودگاه بین المللی KL (KLIA) باز شده است. به گزارش استار، ۱۴ باجه جدید در...
تورریست مالزی – در مجموع ۶۰ باجه مهاجرت برای کمک به کاهش ازدحام در فرودگاه بین المللی KL (KLIA) باز شده است.

به گزارش استار، ۱۴ باجه جدید در ایست های بازرسی ورودی فرودگاه برای پیش بینی از افزایش ورود گردشگران خارجی بر اساس برنامه آزادسازی روادید اخیر باز شده است.

داتوک سری سیف الدین وزیر کشور گفت: اکنون در مجموع ۶۰ باجه وجود دارد که به کاهش ازدحام کمک می کند. همه ۶۰ باجه باید در ساعات اوج مصرف باز باشند. این امر باید روند بررسی گذرنامه را برای کسانی که از خارج از کشور می‌آیند، به ویژه تحت برنامه بدون ویزا، تسریع بخشد. همچنین یک آمادگی برای بازدید از مالزی در سال ۲۰۲۶ است.

وی همچنین گفت افرادی که وارد کشور می شوند باید کارت ورود دیجیتال مالزی (MDAC) را برای ردیابی محل اقامت خود پر کنند. معافیت از پر کردن MDAC به این افراد داده شده است:

all Singaporeans and holders of the Malaysia permanent residence visa, Malaysian long-term pass, diplomatic passport, Brunei General Certificate of Identity, Brunei Malaysia Frequent Traveller Facility, Thailand border pass and Indonesia border pass.


سیف الدین گفت: اگرچه گردشگران خارجی باید سه روز قبل از ورود MDAC را پر کنند، اما این اداره تصمیم گرفته است تا این قانون را تا ۳۱ دسامبر کاهش دهد و به خارجی ها اجازه دهد در بدو ورود این کار را انجام دهند. با این حال، این الزام از اول ژانویه سال آینده اجباری خواهد بود.

اخیراً، مالزی برنامه آزادسازی ویزا را برای تقویت گردشگری، به ویژه گردشگران چین و هند که بیشترین تعداد گردشگرانی را تشکیل می دهند معرفی کرده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده + 14 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!