گشایش هایپرمارکت مهنازفود در کوالالامپور

توریست مالزی – هایپرمارکت مهناز فود در خیابان امپنگ کوالالامپور گشایش یافت. مهناز فود برند اصلی شرکت Mercu Cita Manufacturing Sdn. Bhd است که در سال ۱۹۹۶ در مالزی...
توریست مالزی – هایپرمارکت مهناز فود در خیابان امپنگ کوالالامپور گشایش یافت.

مهناز فود برند اصلی شرکت Mercu Cita Manufacturing Sdn. Bhd است که در سال ۱۹۹۶ در مالزی تاسیس شد. این شرکت کار خود را به عنوان یک واردکننده کالا از کشورهای مختلف و توزیع کننده این کالاها به هایپرمارکت‌ها، خرده فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین آغاز کرد. مهنازفود به تدریج با راه‌اندازی خطوط تولید و بسته‌بندی مواد غذایی به یکی از تولیدکنندگان سرشناس کالاهای حلال مالزی تبدیل شد.

مهناز فود هم اکنون با ثبت بیش از ۲۰ برند، ۱۲۰۰ محصول را تولید می‌کند که در چهار گروه عرضه می‌شوند: خواروبار، بهداشتی و آرایشی، شیرینی‌پزی و نوشیدنی. این شرکت هم اکنون دارای ۱۴ شعبه فروش در مالزی است و اغلب محصولات آن با استقبال شهروندان و ساکنین مالزی روبرو شده است.

گشایش هایپرمارکت مهنازفود گذشته از این که گام مهمی در عرضه مستقیم تولیدات این شرکت به مصرف‌کنندگان است، به ایرانیان مقیم مالزی نیز این فرصت را می‌دهد تا کالاهای ایرانی مورد نیاز خود را با کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر خریداری کنند. آدرس:

۲A, Jalan Ampang Hilir, Off, Jalan Ampang, Taman U Thant, 55000 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur


 


پاسخی ارسال کنید

*

*

5 − دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!