یافتن موارد کووید ۱۹ تا شعاع ۱ کیلومتری با بهره گیری از MySejahtera

توریست مالزی – به همه شهروندان مالزی توصیه شده تا با بهره گیری از اپلیکیشن MySejahtera دریابند که آیا موارد کووید ۱۹ در شعاع ۱ کیلومتری مکان مورد نظرشان...
توریست مالزی – به همه شهروندان مالزی توصیه شده تا با بهره گیری از اپلیکیشن MySejahtera دریابند که آیا موارد کووید ۱۹ در شعاع ۱ کیلومتری مکان مورد نظرشان در ۲۸ روز گذشته گزارش شده است یا خیر.

به گزارش نیواستریت تایمز، دکتر نور هشام عبدالله، وزیر بهداشت گفت: این اپلیکیشن ردیاب کانون ویروس برای کمک به مردم برای برنامه ریزی رفت و آمد و جلوگیری از سفر غیر ضروری به مناطق پرخطر طراحی شده است.

وی افزود: این اپلیکیشن برای کمک به مالزیایی ها برای سازگاری با هنجارهای جدید در زندگی روزمره است. همه مردم باید از خود، خانواده و جامعه اطراف خود مراقبت کنند تا از ابتلا به ویروس جلوگیری کنند. با نصب اپلیکیشن MySejahtera می توانید از اطلاعات مهم از جمله خود ارزیابی و اطلاعات بهداشتی از CPRC وزارت بهداشت (مرکز آمادگی و پاسخگویی به بحران) استفاده کنید.

وزیر بهداشت مالزی ادامه داد: ۷۵۲،۷۱۱ نفر از MySejahtera استفاده کرده اند که ۴۵۶۵ نفر تحت نظارت (PUS) و ۱،۸۶۸ نفر از طریق (PUI) تاکنون شناسایی شده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 + چهارده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!