آشنایی با بهترین هتل های مالزی

توریست مالزی – یکی از اساسی ترین مشکلات ایرانیان برای سفر به کوالالامپور موضوع اقامت است زیرا در این شهر بزرگ، انواع و اقسام هتل ها و اقامتگاه ها...
توریست مالزی – یکی از اساسی ترین مشکلات ایرانیان برای سفر به کوالالامپور موضوع اقامت است زیرا در این شهر بزرگ، انواع و اقسام هتل ها و اقامتگاه ها وجود دارند و مسافر را کاملا سردرگم می کنند که کدام یک را برای اسکانی راحت تر، ارزان تر و با کیفیت تر انتخاب کنند. با هم با بهترین و لوکس ترین هتل های کوالالامپور آشنا می شویم؛ اقامتگاه هایی که از نظر اغلب وبسایت های گردشگری جهان در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین هتل ها معرفی شده اند.

ویلا سامادهی (Villa Samadhi)
ساخته شده از ظاهری منحصربه‌فرد که اطراف آن را یک تالاب در برگرفته است، ویلای سامادهی (Villa Samadhi) مکانی بسیار آرام در قلب شهر است. برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه، باغ و بالکنی هستند که به سمت حیاط مرکزی هتل باز می‌شوند. نمای فضای داخلی از چوب بادوام جنوب شرقی آسیا است و سقف آن با استفاده از کاه‌گل سنتی پوشیده شده است. مبلمان فضاهای مشاع هتل به شکل دوره‌ای تغییر می‌کند تا از یکنواخت شدن ظاهر آن جلوگیری شود. علاوه براین موارد، گلدان‌هایی پوشیده از گیاهان سبز گرمسیری و آب‌نمایی به شکل آبشار در قبل این هتل نصب شده است. شاید در نگاه اول پذیرفتن اینکه آنجا هتل است، سخت باشد و شما فکر کنید وارد ویلایی زیبا شده‌اید، اما باید گفت خیلی هم اشتباه فکر نکرده‌اید و این ویلای به سبک هتل یک مکان آرام در دل شهر شلوغ کوالالامپور است که اطراف آن را ساختمان‌های بسیار بلند احاطه کرده‌اند. این هتل نمادی از مقاومت در تقابل با بقیه بافت شهری پایتخت مالزی است که به سرعت در حال رشد است و تمام ساختمان‌ها جای خود را به آسمان‌خراش‌ها داده‌اند.



ایمپیانا کی.ال.سی.سی هتل (Impiana KLCC Hotel)
هتل ایمپیانا کی ال سی سی (Impiana KLCC) در مرکز شهر واقع شده به گونه‌ای که در تور مالزی توسط تعداد زیادی از مغازه‌ها و رستوران‌ها در منطقه بوکیت بینتاگ (Bukit Bintang) احاطه شده است. با یک استخر و کافه که در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز باز است، کیفیت این هتل به بالاترین حد ممکن می‌رسد. این هتل دقیقا روبه‌روی مرکز کنوانسیون کوالالامپور (Kuala Lumpur Convention Centre) و آکواریوم کی ال سی سی (Aquaria KLCC) قرار گرفته است. این هتل تنها ۵ دقیقه با مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (KLCC Suria Shopping Malland) در نزدیکی خیابان جلان راملی (Jalan Ramlee) فاصله دارد. تمام اتاق‌ها به شکلی جادار و با طراحی داخلی خوبی همراه هستند و تمامی کف هتل با کف‌پوش چوبی مفروش شده است.



مجستیک هتل کوالالامپور (The Majestic Hotel KL)
این هتل اثری تاریخی است که به ثبت ملی هم رسیده است. این ساختمان مثال بارزی از معماری و ساختمان‌سازی دوران استعمار بریتانیا در ابتدای دهه ۱۹۳۰ میلادی و نمادی از سال‌های پررونق مالزی منتهی به جنگ جهانی دوم است که در حال حاضر به مکانی برای رویدادهای اجتماعی هیجان‌انگیز، میزبانی مراسم‌های دولتی و محلی برای اقامت بازدیدکننده‌های برجسته بین‌المللی بدل گشته است. هتل مجستیک در بخش تاریخی شهر و دقیقاً پشت ایستگاه قطار قدیمی کوالالامپور واقع شده است و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر مثل موزه ملی، مسجد ملی، موزه هنرهای اسلامی، باغ‌های برکه‌ای و پارک‌های پرندگان و پروانه‌ها به آن نزدیک است به نحوی که با کمی قدم زدن می‌توانید به تمامی این مکان‌ها دسترسی داشته باشید.



هتل ماندارین | Mandarin Oriental
هتل ماندارین اورینتال یا ماندارین شرقی به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و امکانات خوبی که دارد توانسته به یکی از مشهورترین هتل های ۵ ستاره ی کوالالامپور و چه بسا مالزی تبدیل شود. این هتل کاملا مابین برج های دو قلوی پتروناس و پارک وسیع و سرسبز شهر کوالالامپور واقع شده است. این هتل زیبا ۱۰ نهارخوری بزرگ دارد که از دید سفر باتو آن را از دیگر رقبایش متمایز کرده است. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می گردند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این هتل می توان به امکان برقراری ارتباط با کارکنان این اقامتگاه با ۹ زبان مختلف و کسب امتیاز ۹.۷ از وبسایت بوکینگ اشاره نمود.



هتل وستین کوالالامپور | The Westin
هتل وستین کوالالامپور موقعیت جغرافیایی بسیار عالی دارد و دسترسی به آن آسان است. این هتل استخرهای منحصر به فردی دارد که سبب شهرت و انتخاب آن توسط مسافران و گردشگران شده است. اقامتگاه لوکس وستین ۵ نهار خوری خوب دارد که انواع و اقسام خوراکی های خوشمزه را به میهمانانش ارائه می دهد. از جمله ویژگی های خاص این هتل می توان به سرگرمی های مختلف موجود در آن اشاره کرد که اقامتی خوش را برای خانواده ها و جوانان فراهم می آورد.



کاپری فریزر کوالالامپور| Capri by Fraser
کاپری فریزر کوالالامپور در یک برج ۳۳ طبقه با یک کافی‌شاپ در پشت بام قرار گرفته که منظره خیره کننده‌ای از شهر را نشان می‌دهد. ۲۴۰ آپارتمان کوچک و بزرگ، همه با آشپزخانه، Wi-Fi پر سرعت در همه جای این هتل در دسترس شماست. کاپری فریزر کوالالامپور در منطقه بنگسر جنوبی واقع شده است و ناهار خوری عالی در کاپریلیشوس و ها دلایت، کافه کنار استخر، و امکانات سالن جلسه و جشن را ارائه می‌دهد.



فریزر رزیدنس کوالالامپور| Fraser Residence
فریزر رزیدنس کوالالامپور به سادگی در خیابان سندانا درست در قلب منطقه تجاری مرکزی کوالالامپور واقع شده است که یکی از جدیدترین محل‌های اقامت برای سرویس‌دهی در شهر برای پاسخگویی به نیازهای مسافرانی توسعه یافته است که به دنبال اقامت طولانی مدت و یا کوتاه مدت، برای کسب و کار و یا برای اوقات فراغت هستند. هر یک از ۴۴۶ محل اقامت استاندارد طلایی ویژگی‌های طراحی معاصر و حداقلی با فضای داخلی صاف، یک اتاق نشیمن راحت، یک آشپزخانه و اتاق خواب کاملا مجهز را دارند که همه به خوبی تسهیلات مدرن مجهز شده‌اند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!