آنچه باید در سفر به پنانگ دید

توریست مالزی- پنانگ یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری مالزی است؛ چه برای مالزیایی‌ها و چه برای گردشگران خارجی.  با وجود همه جذابیت‌های پنانگ، اگر بدون برنامه به این شهر...
توریست مالزی- پنانگ یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری مالزی است؛ چه برای مالزیایی‌ها و چه برای گردشگران خارجی.  با وجود همه جذابیت‌های پنانگ، اگر بدون برنامه به این شهر سفرکنید، بسیاری از زیبایی‌های آن را از دست خواهید داد.

با این  برنامه‌ی روزانه، سفر شما به این جزیره رویایی به یک سفرماجراجویی پر از سرگرمی تبدیل می‌شود. برنامه‌ای جذاب‌ که شما را از تکرار سفرهای ساحلی بازمی‌دارد.

قطار پنانگ هیل


قطار کابلی پنانگ هیل، شروع صبحی متفاوت در این جزیره است که به مسافران فرصت می دهد تا از ارتفاع ۲۷۵۰ متری سطح زمین، برخی ازمناظرعالی پنانگ را ببینند. این راه آهن ۲۰۰۷ متری در سال ۱۹۰۱ ساخته شد، اما در سال ۲۰۱۰ سیستم الکتریکی آن فعال و پس از بازسازی دوباره راه اندازی شد.

در سفر با این قطار، گردشگران در ایستگاه کلونیال هیل که دمای آن به ندرت بالای ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد، از آب و هوای گرم مالزی دور می‌شوند و خنکی هوای کوهستان را حس می‌کنند.

پنانگ هیل هنگامی که این جزیره دراشغال بریتانیا بود، به نام فلگ استف هیل (Flagstaff Hill) شناخته می شد. برای سفر به بلندی های این تپه زیبا با  قطار۳۰ رینگت باید هزینه کرد و از زیبایی و خنکی محیط نهایت استفاده را برد.

Opening Hours: 6:30 – ۲۲:۰۰ Monday – Friday; 06:30 – ۲۳:۰۰ Saturday & Sunday


 Location: Stesen Bukit Bendera, Ayer Itam


Tel: +604 828 8880 or +604 828 8839 or +604 828 8861



بازی پرماجرای فرار




بازی ماجراجویی فرار پنانگ یک جایگزین عالی برای وقت‌گذرانی در ساحل است که برای علاقه مندان به ماجراجویی در فضای باز طراحی شده است.

این یکی از سرگرمی‌های محبوب پنانگ است. قرقره ای که بر روی کابل فولادی ضد زنگ، بین دو درخت بسته شده و شیب ملایمی دارد که با کمک آن می‌توان بین دو درخت سر خورد و پیش رفت. این مجموعه تفریحی همچنین فعالیت های سرگرم کننده دیگری نیز برای سنین مختلف دارد مانند سقوط آزاد در فاصله ۲۰ متری زمین، سرسره های آبی و تاب های درختی.

ورودی پارک برای بزرگسالان ۶۰ رینگت و۴۵ رینگت برای بچه ها است و از سه شنبه تا یکشنبه در روزهای معمولی سال باز است، روزهای دوشنبه در تعطیلات مدرسه و رسمی باز است.

می توان از سرویس شاتل اتوبوس رایگان که از جلوی چند هتل در باتو فرنگی (Batu Ferringhi) عبور می‌کند، برای رفتن به این محل ااستفاده کرد. میهمانان جرج تاون نیز می توانند از اتوبوس سریع السیر ۱۰۱ برای رسیدن به این مکان استفاده کنند.

Opening Hours: 09:00 – ۱۸:۰۰ Tuesday – Sunday


Address: 828 Jalan Teluk Bahang,11050 Penang


Tel: +604 881 1106



موزه‌ی “ساخته شده در پنانگ”




توریست مالزی- بیایید این ایده را که موزه‌ها، مکان‌هایی خسته کننده هستند برای نگهداری از آثار هنری کسالت‌بار کنار بگذاریم. این چیزی است که بیشتر بچه ها در مورد موزه ها فکر می کنند.

“موزه‌ی ساخته شده در پنانگ” به دیدارکنندگان از تمام سنین‌، ساعاتی سرگرم کننده وهیجان انگیز را برای دیدن آثار هنری ارائه می‌دهد. این موزه هنری بسیار جذاب با نمایشگاه های دارای ویژگی های تصویری سه بعدی و هوشمندانه، پذیرای علاقمندان هنر است. به عنوان مثال، پرتره معبد مار (Snake Temple)، با یک مار سه بعدی بزرگ  که در حال خارج شدن از چارچوب، نقاشی شده است.

یکی از بهترین بخش های این مجموعه عکاسی با نقاشی ها و تصاویرسه بعدی است و دیگری یک کشتی و توپ است که شما می‌توانید در نبرد نقاشی شبیه سازی شده شرکت کنید و عکس یادگاری بگیرید.

ترفند بکار رفته در نقاشی های موزه در دست هنرمندان خلاقیست که از رنگ های مختلف، خطوط و بافت برای ایجاد هرعکس منحصر به فرد استفاده کرده اند.

Opening Hours: 09:00 – ۱۸:۰۰


Address: No.3, Pengkalan Weld, George Town, Penang


 Tel: +604 262 6119


 

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!