بهترین فودکورت های کوالالامپور

نمی‌توانید تصمیم بگیرید که کجا غذا بخورید؟ در کوالالامپور فودکورت‌های (Food Court) فراوان با تنوع غذایی زیادی وجود دارند که میتوانید آنها را امتحان کنید.
نمی‌توانید تصمیم بگیرید که کجا غذا بخورید؟ در کوالالامپور فودکورت‌های (Food Court) فراوان با تنوع غذایی زیادی وجود دارند که میتوانید آنها را امتحان کنید.

فودکورت‌های مالزیایی بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید در آنها با برخی از محبوب ترین غذاهای سنتی این کشور آشنا شوید. در این مطلب چند تا از بهترین فودکورت‌های کوالالامپور معرفی شده‌اند:

فودکورت هوتونگ (Hutong) 

foodcourt-lot01

فودکورت هوتونگ واقع در مرکز خرید Lot 10، مکانی است که بهترین فروشندگان غذاهای خیابانی گرد هم جمع شده اند تا لذت چشیدن طعم انواع غذاهای مالزیایی را برای مشتریان فراهم کنند.

بسیاری از فروشندگان، دارای روش‌های پخت و پز و خوراک‌های مخصوص به خود هستند که قدمت برخی از آنها ممکن است حتی به یک قرن رسیده و نسل به نسل به زمان حال انتقال یافته است تا از این طریق، فرهنگ تهیه غذاهای محلی زنده نگهداشته شود.

این فودکورت در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده و همانطور که قبلا نیز گفته شد، بسیاری از معروفترین فروشندگان غذاهای آسیایی (مانند انواع غذای چینی، ویتنامی، کامبوجی و غیره) را یک جا دور هم جمع کرده و در نتیجه، چیزی را از دست نخواهید داد.

ساعت کاری: از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: مرکز خرید Lot 10

 

فودکورت کی ال سی سی (KLCC)

foodcourt-klcc

این فودکورت فوق‌العاده، غذاهایی را از سراسر دنیا در یک مجموعه گرد هم آورده است. با قدم‌زدن در این مکان می‌توانید غرفه‌های غذایی از کشورهای هند، مالزی، چین، تایلند، لبنان، ژاپن، ویتنام و حتی فست‌فودهای Subway و مکدونالد را در کنار یکدیگر ببینید.

در اینجا، بازدیدکنندگان هرآنچه را که دوست دارند از غذاهای تهیه شده با برنج، انواع هات‌داگ، کاری و پیتزا گرفته تا انواع ساندویچ را پیدا می‌کنند. این فودکورت دارای چشم‌اندازی  زیبا به پارک کی ال سی سی است که آن را به مکانی خوب برای صرف ناهار یا شام تبدیل نموده است.

ساعت کاری: روزانه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: مرکز خرید سوریا KLCC

 

فود کورت Food Republic

foodcourt-pavilion

این مجموعه غذایی، یکی دیگر از فودکورت‌هایی است که در آن، مجموعه‌ای از بهترین فروشندگان  و رستوران‌ها را  زیر سقفی دور هم جمع کرده و در آن می توان انواع غذاها را با قیمت‌هایی ارزان تهیه نمود.

در اینجا با انبوهی از غذاهای متنوع از سراسر دنیا مانند نودل‌ها، دسرها، غذاهای دریایی و غیره مواجه خواهید شد. با توجه به تنوع غذایی بسیار زیاد و قیمت‌های مناسب، بهتر است در هنگام رفتن به این مجموعه با شکم خالی بروید تا هرچه بیشتر از شرایط موجود بهره‌مند شوید.

ساعت کاری: روزانه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: مرکز خرید پاویلیون (Pavilion)

 

فودکورت SS2 Selera Malam

foodcourt-ss2

این فودکورت مرکزی برای غذاهای خیابانی محلی و آسیایی است. با توجه به جمعیت انبوه محلی که به اینجا می‌آیند، نام این محل در زبان بومی به وای سک کای (Wai Sek Kai) به معنی مسیر پرخوری معروف شده است.

غرفه ۶۲ در آن به ارائه غذاهای دریایی و گوشت مخصوص، شناخته شده است. برای چشیدن نمونه‌هایی از غذاهای محلی هم، غرفه ۵۱ پیشنهاد می شود. غرفه شماره ۱۹ هم با ارائه کاسه‌هایی از مخلوط برنج و مرغ، به عنوان تهیه‌کننده غذاهای دلچسب و مقوی است.

اگر هوس یک دسر شیرین کردید، غرفه شماره ۴۱، دسری معروف به ای بی سی (ABC) را ارائه می‌دهد که شبیه یخ در بهشت های خودمان هستند.

ساعت کاری:  ۵ بعداز ظهر تا ۱۲ شب

آدرس:  خیابان SS2/62, پتالینگ جایا

 

کافه آسیا (Asia Café)

13526006604_be96806bca_z

این کافه که در سوبانگ جایا قرار گرفته و مخصوصا برای مسافران مکان بسیار باارزشی است. این فودکورت با دارابودن بیش از ۸۰ غرفه تهیه و فروش غذا از سراسر دنیا، عموما مملو از مشتریان گرسنه‌ای است که دوست دارند از چشیدن بهترین طعم‌ها لذت ببرند.

در این فودکورت دو عدد پروژکتور بزرگ و چندین تلویزیون بزرگ پلاسما قرار داده شده به طوری‌که مردم می‌توانند در حین غذاخوردن، مسابقات فوتبال را نیز با بهترین وضوح تماشا کنند. همچنین ۳۰۰ کافی‌نت مخصوص جوان‌هایی وجود دارد که علاقه زیادی به انجام بازی‌های اینترنتی دارند و میتوانند حین بازی کردن شام خود را  نیز همان‌جا صرف کنند.

ساعت کاری: از ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر

آدرس: خیابان SS 15/8a, سوبانگ جایا

منبع  http://theculturetrip.com

پاسخی ارسال کنید

*

*

12 + 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!