جالبترین مکان های کمپینگ در مالزی ۲

آیا تا به حال واژه Glamping به گوشتان خورده است؟
توریست مالزی – آیا تا به حال واژه Glamping به گوشتان خورده است؟ این واژه از ادغام ۲ کلمه Glamorous (پر زرق وبرق) و Camping (چادر زدن) تشکیل شده است. اگرشما جزو آن دسته افرادی هستید که گل و لای و کثیفی یا ترس از حشرات موذی شما را از گردش و طبیعت گردی باز می دارد گلمپینگ راه چاره شماست !!

این مدل از کمپینگ لوکس چند وقتی است که در سراسر جهان به اجرا در می آید و کشور گرمسیری مالزی نیز از این قاعده مستثنی نیست ! در اینجا سه مکان جالب در دل طبیعت را به شما معرفی می کنیم که میتوانید برای گردش و کمپینک در تعطیلات آخر هفته به آنها سری بزنید :

The Sticks, Selangor

tendoka3 image

به The Sticks خوش آمدید. برای خارج شدن از شهر در آخر هفته میتوانید در جنگها و طبیعت دور از شهر kuala kubu baru, در tendok ( اقامتگاهی از ترکیب چادر و کلبه) اقامت داشته باشید. اگر آب و هوا اجازه دهد میتوانید دیوارهای چادر خود را کنار زده و از منظره کامل جنگل لذت ببرید. در هموک دراز بکشید, در کنار رودخانه بنشینید, یا هر فعالیت دیگر مانند: جنگل نوردی, پاراگلایدر, ویا قایق سواری در رودخانه را در این مکان زیبا تجربه کنید.

آدرس: Lot 213 Jalan KKB – Fraser’s Hill, 44000 Kuala Kubu Baru, Selangor, Malaysia
آدرس وبسایت: The Sticks

Tadom Hill Resort, Selangor

bamboo-hut-4-500x500 image
اقامت در Tadom Hill Resort کمی ولخرجی است, اما شما در اینجا با طبیعت بیشتر در ارتباط هستید. دراین مکان دو نوع چادر از پیش آماده وجود دارد:  با منظره دریاچه و دیگری با منظره جنگل. چادری مناسب برای دو نفر با تمام امکانات لازم برای اقامت مانند: کیسه خواب, تشک خواب و بالشت های بادی به همراه صبحانه که در داخل چادر سرو میشود. اینجا مکانی است کوچک و بدن پنکه, اما شبی در زیر آسمان پر ستاره را تجربه خواهید کرد.

آدرس: Bukit Tadom, Kampung Labohan Dagang, 42700 Banting, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
آدرس وبسایت: Tadom Hill Resort

Tanah Aina Fahad Glamping Resort, Pahang

image-1

RAUB 22 SEPTEMBER 2014 - Liputan sekitar Tanah Aina Fahad di sini, hari ini. Gambar: Abdul Razak Latif / Pemberita: Hafiz (Rencana Kosmo).

RAUB 22 SEPTEMBER 2014 – Liputan sekitar Tanah Aina Fahad di sini, hari ini. Gambar: Abdul Razak Latif / Pemberita: Hafiz (Rencana Kosmo).



رانندگی در میان روستاهای مالزی شما را به سمت استرحتگاه ۸ هکتاری Tanah Aina Fahad, واقع در لبه های روستایی Sungai Dong, هدایت میکند. تعدادی از چادرها که در فضای باز گسترده شده اند یک مکان عالی برای فعالیت های گروهی و یا جمعهای خانوادگی میباشد. فعالیتهای گروهی زیادی از جمله: نوع جالب شطرنج در اندازه بزرگ, مار و پله, و یا فعالیتی سخت تر و هیجانی تر مانند پینت بال در جنگل وجود دارد.
هزینه اقامت در این استراحتگاه برای هر نفر ۲۳۰ رینگیت است که شامل صبحانه و راهنمای جنگل نوردی میباشد.

آدرس: Lot 1053, Mukim Ulu Dong, Raub, Pahang
آدرس وبسایت: Tanah Aina Fahad Glamping Resort
شماره تماس: ۰۳۵۵۱۱۱۶۶۹

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده + پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!