روند رزرو تعطیلات در میان مالزیایی ها

توریست مالزی-سایت Agoda.com یکی از سایت های مشهور رزرو هتل و آپارتمان در جهان، یافته های خود را در مورد روند رزرو تعطیلات در آسیا منتشر کرد. یافته های...
توریست مالزی-سایت Agoda.com یکی از سایت های مشهور رزرو هتل و آپارتمان در جهان، یافته های خود را در مورد روند رزرو تعطیلات در آسیا منتشر کرد. یافته های آگودا نشان می دهد که مسافران مالزیایی سفر و تعطیلات خود را به طور متوسط در کمتر از یک ماه ( ۲۴.۴ روز) قبل از تاریخ سفر برنامه ریزی و رزرو می کنند. علاوه بر این، ۷۵ در صد مالزیایی ها ترجیح می دهند  وقت خود را برای کاوش مکان های تفریحی داخل کشور صرف کنند تا مسافرت های خارج از کشور.

کشورهایی که مسافران آنها سازمان یافته ترین هستند و در طولانی ترین زمان قبل از تاریخ سفر به برنامه ریزی و رزرو مسافرت خود می پردازند عبارتند از : عربستان سعودی( ۱۶.۹ روز)، اندونزی ( ۱۸ روز)، ویتنام ( ۱۸.۷ روز )، هند (۲۱.۷ روز).

کشورهایی که مسافران آنها سازمان یافته ترین هستند و در طولانی ترین زمان قبل از تاریخ سفر به برنامه ریزی و رزرو مسافرت خود می پردازند عبارتند از : هنگ کنگ (۴۹.۴ روز) روسیه ( ۴۶.۴) ، استرالیا ( ۴۴.۳) ، تایوان ( ۴۳.۳) ، انگلیس ( ۳۷.۲).

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 + پانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!