رونمایی محصول جدید خودروساز ایرانی در آمریکا

توریست مالزی – رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی سومین مدل خود را رونمایی کرد. این ماشین که نامش ونجنس (Vengeance) است، بر روی شاسی کادیلاک اسکالید ساخته شده و بدنه‌اش با...
توریست مالزی – رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی سومین مدل خود را رونمایی کرد. این ماشین که نامش ونجنس (Vengeance) است، بر روی شاسی کادیلاک اسکالید ساخته شده و بدنه‌اش با الهام از بازی‌های ویدیویی طراحی شده است.

به گزارش بی بی سی، با اینکه ماشین بر روی شاسی کادیلاک ساخته شده، ظاهرش هیچ شباهتی به این شاسی‌بلند لوکس ندارد و بیشتر به ماشین‌های نظامی شبیه است. ونجنس توسط میلن ایوانف طراحی شده که کارش طراحی ماشین برای بازی‌های ویدیویی است. رضوانی می‌گوید در ساخت بدنه ماشین از مدل‌سازی کامپیوتری و پرینت سه بعدی استفاده کرده است.

برخلاف بدنه، اتاق ماشین تقریبا دست نخورده و همه امکانات رفاهی یک کادیلاک را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. ماشین را می‌توان با سه موتور مختلف بنزینی و دیزل سفارش داد که قوی‌ترین موتور ۶۸۲ اسب بخار قدرت دارد. ونجنس را می‌توان به صورت ضد‌گلوله هم سفارش داد. به مدل ضدگلوله این شاسی‌بلند امکاناتی از جمله سیستم پخش دود برای محدود کردن دید ماشین‌های پشت‌سر، لاستیک‌های نظامی، دوربین حرارتی، دستگاه تشخیص بمب، نورافکن، دستگاه پخش گاز فلفل و جلیقه ضدگلوله اضافه می‌شود.

قیمت مدل معمولی ونجنس ۲۴۹ هزار دلار است، اما با اضافه کردن امکانات سفارشی قیمت ماشین به ۶۴۴ هزار دلار می‌رسد. رضوانی موتورز در سال ۲۰۱۳ توسط فریس رضوانی تاسیس شد. این شرکت کارش را با ساخت یک ماشین اسپرت آغاز کرد و اکنون سه شاسی‌بلند در محصولاتش دارد.

همزمان با اوج گرفتن اعتراض‌ها به مرگ مهسا امینی در ایران و سراسر جهان، رضوانی موتورز با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی این شرکت، از این اعتراض‌ها حمایت کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پانزده + نوزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!