مرکز بازدید رویال سلانگور

توریست مالزی – رویال سلانگور یکی از بزرگترین و مشهورترین تولید کنندگان ظروف مفرغی ( Pewterware) در جهان است. این ظروف مفرغی زیبا توسط دستان هنرمند ۲۵۰ صنعتگر ماهر...
توریست مالزی – رویال سلانگور یکی از بزرگترین و مشهورترین تولید کنندگان ظروف مفرغی ( Pewterware) در جهان است. این ظروف مفرغی زیبا توسط دستان هنرمند ۲۵۰ صنعتگر ماهر و ۴۰ تیم طراحی حرفه ای ساخته می شوند و در گالری های مجلل به نمایش گذاشته می شوند.
رویال سلانگور که تاکنون برنده جوایز بسیاری در زمینه های مختلف شده است، ۴۰ شعبه در سراسر جهان دارد و محصولاتش را به بیش از۲۰ کشوردنیا صادر می کند.
مرکز بازدید رویال سلانگور و کارگاه Hard Knocks این مرکز که یکی از جاذبه های توریستی مهم شهر کوالالامپور است هر ساله بیش از ۲۰۰هزار نفر بازدیدکننده داخلی و خارجی دارد.
یکی از قسمت های جذاب این مرکز، کارگاه هارد ناکز Hard Knocks می باشد که علاقه مندان می توانند در آنجا آموزش دیده و ظروف آلیاژی ساده ای را به سلیقه خود درست کنند. یکی از دیدنی های جالب توجه دراین مجموعه بزرگترین ظرف آبجو خوری دنیاست که در کتاب رکورد های گنیس ثبت شده است و در سال ۱۹۸۵ به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این کارخانه ساخته شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!