چگونه مکالمات را در اندروید ضبط کنیم؟

توریست مالزی – شاید شما هم می‌خواهید برخی تماس‌های مهم‌تان را ضبط کنید؛ البته این کار باید با رضایت دیگر طرف‌های مکالمه باشد. در این مقاله به معرفی اپلیکیشنی...
توریست مالزی – شاید شما هم می‌خواهید برخی تماس‌های مهم‌تان را ضبط کنید؛ البته این کار باید با رضایت دیگر طرف‌های مکالمه باشد. در این مقاله به معرفی اپلیکیشنی مناسب برای این کار می‌پردازیم.

به گزارش تواناتک: Cube Call Recorder، اپلیکیشنی برای ضبط مکالمات در اندروید است. این اپ نه تنها می‌تواند مکالماتی که با خط مستقیم موبایل شما انجام می‌شود را ضبط کند، بلکه می‌تواند مکالمات اسکایپ، واتس‌اپ، لاین، وایبر، فیسبوک، هنگ‌اوت و تلگرام را هم ضبط کند.

شما می‌توانید تنظیم کنید وقتی کسی با شما تماس می‌گیرد، مکالمه‌تان به صورت خودکار ضبط شود. کیفیت مکالمات ضبط‌شده نیز بالا ست. همچنین می‌توانید لیستی از مخاطبینی درست کنید که می‌خواهید مکالمات‌تان با آن‌ها به طور خودکار ضبط شود.

این اپلیکیشن دو نسخه رایگان و تجاری دارد که قطعا در نسخه تجاری قابلیت‌های بیش‌تری مانند ذخیره فایل‌های مکالمات در فضاهای ذخیره‌سازی ابری و رمزگذاری فایل‌های ضبط‌شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است. کافی است ابتدا آن را از گوگل‌پلی دانلود کنید. پس از اجرای برنامه، در منو اپلیکیشن گزینه Enable Recording را فعال کنید. از این پس وقتی مکالمه‌ای شروع می‌شود، یک آیکون میکروفون نمایش داده می‌شود که با انتخاب آن مکالمه ضبط می‌شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 − هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!