نمایشگر oled جنگ ستارگان روی بطری نوشابه در سنگاپور

توریست مالزی – نمایشگرهای اولد صرفا مختص تلویزیون ها نیستند و حالا حتی در محصولات جانبی اقلامی که فروش موفق داشته اند نیز مورد استفاده قرار می گیرند. شعبه...
توریست مالزی – نمایشگرهای اولد صرفا مختص تلویزیون ها نیستند و حالا حتی در محصولات جانبی اقلامی که فروش موفق داشته اند نیز مورد استفاده قرار می گیرند. شعبه سنگاپور کوکاکولا با بهره گیری از انعطاف پذیری نمایشگرهای اولد و قابلیت آنها برای پیچیده شدن دور بطری های نوشیدنی های بدون قند خود تصمیم گرفته شمشیر نوری Rey و Kylo Ren (کاراکترهای محبوب جنگ ستارگان) را روی محصولاتش حک کند.

به گزارش دانا، طبق گزارشی که نشریه مادرشیپ منتشر کرده این بطری های اولد باتری خور می توانند تا ۵۰۰ مرتبه روشن شوند و در نتیجه نمی توانید برای همیشه آنها را روشن و خاموش کنید. این برچسب های اولد نیز توسط یک شرکت آلمانی به نام Inuru ساخته شده اند و هر زمان که لمسشان کنید روشن می شوند. البته در نظر داشته باشید که ایجاد افکت های صوتی با خود فرد است و این بطری ها فعلا چنین قابلیتی ندارند.

اما در مورد نحوه خرید این نوشیدنی های بدون قند خاص باید بگوییم که فرایند آن کمی پیچیده است. طرفداران جنگ ستارگان نخست باید معمایی که در اینستاگرام یا فیسبوک کوکاکولا منتشر شده را حل کنند و موقعیت های مخفی «دربان ها» در نزدیکی فروشگاه های ۷-Eleven سنگاپور را شناسایی کنند و از طریق آنها یک کد عبور را دریافت کنند. این کد عبور در ادامه در اختیار کوکاکولا قرار می گیرد و فرد بطری خود را دریافت می کند.

هم اکنون ۸ هزار عدد از این بطری ها ساخته شده و علاقمندان تا ۲۲ دسامبر امسال فرصت دارند که کدهای مورد نظر را دریافت کنند. اضافه کنیم که چیزی تا اکران Rise of Skywalker باقی نمانده و علاقمندان می توانند آن را در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال در سینماهای سراسر دنیا مشاهده کنند. این بطری ها نیز با هدف آماده سازی هواداران جنگ ستارگان برای اکران این قسمت از آن طراحی شده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

12 − 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!