پارک تیتی وانگسا (Taman Tasik Titiwangsa)

شهر کوالالامپور دارای باغ ها و پارک های زییا و سرسبز فراوانی است که محل گردش و تفریح خانواده ها بخصوص در روزهای آخرهفته است.
توریست مالزی – شهر کوالالامپور دارای باغ ها و پارک های زییا و سرسبز فراوانی است که محل گردش و تفریح خانواده ها بخصوص در روزهای آخر هفته است.

یکی از این پارک های قدیمی و با صفا پارک تیتیوانگسا است که از قدیم مکانی محبوب برای قرارملاقات زوج های جوان بوده است که با نشستن بروی نیمکت های این پارک از مناظر فوق العاده آن لذت می برند.

از ویژگی های منحصربفرد این پارک وجود یک دریاچه وسیع بسیار زیبا و نمایی شگفت انگیز از برج ها و آسمان خراش های مرکز شهر است.
فضای سرسبز و آرامش بخش پارک تیتی وانگسا محلی مناسب برای ورزش کردن و پیاده روی است و صبح زود این پارک مملو از کسانی است که در حال نرمش کردن یا دویدن در مسیرهای کنار دریاچه هستند.

خانواده هایی که جهت پیک نیک به این پارک می آیند می توانند از امکانات تفریحی متنوع آن مانند اسب سواری، دوچرخه سواری، بازی تنیس و اسکواش، قایقرانی بروی دریاچه و دیگر بازی های آبی لذت ببرند.

این پارک دارای یک زمین بازی بزرگ مخصوص کودکان و یک پیست مسابقه برای ماشین های کنترلی کوچک می باشد که در زمان انجام مسابقات ماشینرانی بسیار شلوغ می شود.

هنگامی که از ورزش و بازی خسته شدید می توانید سری به رستوران ها و کافه های اطراف پارک بزنید و از خوردن یک غذا یا نوشیدنی خوب لذت ببرید.

در روزهای شنبه و یکشنبه این پارک معمولا شاهد برگزاری بازارچه های موقت، اجرای برنامه های زنده و حتی برگزاری مراسم جشن عروسی است که همگی چادرهای رنگارنگ خود را در میان فضای سرسبز و دوس تداشتنی این پارک زیبا برپا می کنند.

پارک تیتی وانگسا در پشت مجموعه فرهنگی و هنری Istana Budaya در خیابان Tun Razak قرار دارد و نزدیکترین ایستگاه منوریل وLRT (ایستگاه تیتی وانگسا) به فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از آن قرار گرفته اند.

titiwangsatitiwangsa5titiwangsa4

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!