جزیره پرهنتیان در ایالت ترنگانو (Perhentian Islands)

جزیره پرهنتیان در میان توریست‌ها به بهشت استوایی معروف شده است و ساحل زیبا و آفتاب تابان این جزیره را به محل بسیار مناسبی برای توریست‌ها تبدیل کرده است.
توریست مالزی – جزیره پرهنتیان یکی از بکر ترین و زیباترین تفرجگاه های جهان است. این جزیره یکی از مناطق محبوب در میان توریست‌ها است و زیبایی خیره ‌کننده‌ای دارد. آبهای نیلگون و سواحل ماسه ای سفید رنگ, جنگل های انبوه و سرسبز, غواصی و حمام آفتاب…تنها بخشی از زیبایی ها و جاذبه های جزیره پرهنتان مالزی می باشند.

پرهنتیان به معنی “توقفگاه ” و متشکل از ۲ جزیره است: پرهنتیان بزرگ و پرهنتیان کوچک که دور تا دور آنها را درختان نخل و جنگل های استوایی بکر و دست نخورده فرا گرفته اند. جزیره پرهنتیان کوچک به علت هزینه های پایین غذا و اقامت مناسب گردشگران کم بضاعت می باشد. جزیره پرهنتیان بزرگ پیشرفته تر بوده و از امکانات رفاهی بیشتری بهره مند است.

جزایر پرهنتیان در حاشیه ی جزیره پارک دریایی ردانگ قرار دارند و با صخره های مرجانی رنگارنگ و چشم انداز بسیار زیبایی که در زیر آب پدید آورده اند مکان مناسبی برای غواصی می باشند. برنامه های متنوع گردش و تفریح در جزیره نیز در نظر گرفته شده و گردشگران می توانند با کرایه کردن قایق به خلیج ها و غار های دور افتاده رفته و از آنها دیدن نمایند.

جزیره پرهنتیان با تپه‌های مرجانی زیبا، خلیج‌های چشم نواز و محیط دلنشین در واقع یک بهشت استوایی است اما متاسفانه امکانات این جزیره همگام با افزایش شمار توریست‌ها افزایش پیدا نکرده است و در این بخش کاستی‌هایی وجود دارد.

اگر به این جزیره سفر کردید مهم نیست که به کدام بخش آن می‌روید و از کدام بخش‌های آن استفاده می‌کنید، مهم این است که جزیره را همانگونه که وارد آن شده‌اید تمیز و دست نخورده ترک کنید.

perhentian2 perhentian-islands-beachperhentian21perhentian-islands-beach1perhentian

در ویدئوی زیر با این جزیره بیشتر آشنا شوید:


پاسخی ارسال کنید

*

*

17 + 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!