بزرگترین بازار شبانه پتالینگ جایا

توریست مالزی- روزهای دوشنبه هر هفته بزرگترین بازار شبانه پتالینگ جایا در محله اس اس ۲ برگزار می شود. بازاری که بیش از یک دهه در خدمت ساکنین محل...
توریست مالزی- روزهای دوشنبه هر هفته بزرگترین بازار شبانه پتالینگ جایا در محله اس اس ۲ برگزار می شود. بازاری که بیش از یک دهه در خدمت ساکنین محل بوده است.

این بازار فقط در روزهای دوشنبه باز است و مکان بسیار خوبی برای تست غذاهای مختلف مالزی با قیمت های بسیار مناسب است.



میوه ها و سبزیجات محلی، و همچنین لباس و لوازم جانبی مانند کاور تلفن همراه نیز در این بازاریافت می شود، گرچه جذابیت اصلی آن فراوانی غذا و قیمت مناسب آن است.

ازغذاهای محبوب در بازاردوشنبه شب SS2، کیک برشته‌ی تُرُب و دیم‌سام چینی است که از تُرُب ریش‌شده و آرد برنج تهیه می‌شود. این اسنک کمتر از ۶ رینگت برای شش قطعه است که همراه سیر سرخ شده، سس فلفل قرمز و پیازچه سرو می شود. اگرغذاهای کم چرب ترجیح می دهید با یک قدم زدن کوتاه در بازارچه  می توانید انواع مختلف نان شکم پر با مرغ، گوشت خوک و غیره را بیابید. در نهایت، هیچ سفری به SS2 بدون امتحان نوشیدنی های خانگی کامل نمی‌شود.

اگر با خودرو به این بازار می‌روید، ممکن است در پیدا کردن فضای پارک مناسب مشکل پیدا کنید. بهترین زمان برای دیدار از SS2، بین ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ است که همه غرفه داران حضور دارند و جمعیت کمتری در بازارچه است.

Opening Hours: Monday, 16:00 – ۲۴:۰۰


Location: Jalan SS 2/64, SS2, Petaling Jaya


پاسخی ارسال کنید

*

*

12 − شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!