بزرگترین کمپینگ پارک تالاب در کلانگ ولی برای آخر هفته شما

توریست مالزی – آیا به دنبال یک پناهگاه آرامش بخش هستید که بتوانید به طبیعت نزدیکتر شوید؟ برای خود یک سفر کمپینگ را در Paya Indah Discovery Wetlands برای...
توریست مالزی – آیا به دنبال یک پناهگاه آرامش بخش هستید که بتوانید به طبیعت نزدیکتر شوید؟ برای خود یک سفر کمپینگ را در Paya Indah Discovery Wetlands برای یک آخر هفته مفرح با تنها ۱۰۰ رینگیت برای ۲ نفر رزرو کنید.

کمپینگ «وحشی در جنگل» در Paya Indah Discovery Wetlands
این یک پناهگاه تنوع زیستی است که در کنار خلیج گامودا قرار دارد و در اینجا می‌توانیم فعالیت‌هایی مانند اسب‌سواری، بالون‌سواری، دوچرخه‌سواری و ماهیگیری را تجربه کنید. یک فضای ناهار خوری زرق و برق دار را ببینید که در آن می توانید از غذاهای مورد علاقه محلی در Tune Hotel KLIA-KLIA2 لذت ببرید.

اگر همیشه دوست داشتید در آخر هفته کمپینگی داشته باشید بدون اینکه خیلی از خانه دور شوید، پس اینجا بهترین مکان است. زیرا تنها یک ساعت با کی ال فاصله دارد.

بسته کمپینگ با فعالیت های زیر همراه است:

۱. Hop-on Hop-off Safari Tour
اولین فعالیت در این لیست یک Safari Tour است که شما را از میان ۱۱۱۱ هکتار از سبزه های سرسبز می برد تا از دریاچه های باشکوه و گیاهان و جانوران دیدن کنید. وقت آن است که استراحت کنید، در حالی که ماشین Safari شما را به یک تور منظره به محل کمپینگ د رPaya Indah Discovery Wetlands می برد.

۲. دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنید
کمپینگ، به این معنی است که یک قدم به طبیعت نزدیکتر می شوید. به دور از شلوغی های زندگی شهری، می توانید چادر خود را برپا کنید و از آتش کمپ لذت ببرید. فراموش نکنید که مارشمالو خود را همراه داشته باشید.

۳. شام باربیکیو بیرون را تجربه کنید
هیچ کمپینگی بدون شام باربیکیو کامل نخواهد بود، حتی بهتر از آن، یک شام باربیکیو زیر ستاره ها است! اگر ترجیح می دهید غذا را به تنهایی کباب کنید، ادامه دهید. در غیر این صورت، محیط بانان با خوشحالی به شما کمک خواهند کرد.

Normal Price: RM100/per package for max 2 persons
Days: Every Saturday and Sunday
Time: 2D1N (Check-in at 3 pm on Saturday and check-out at 12 pm on Sunday)


این بسته شامل هزینه پوششی برای زمین کمپینگ، سواری با کامیون PIDW رایگان، مجوز باربیکیو (تجهیزات کباب کردن ارائه نمی شود و فقط اجاق گاز مجاز است) مجوز ماهیگیری، جنگل نوردی صبحگاهی با راهنما، استفاده از امکاناتی مانند توالت، دوش، تامین برق. و کمک های اولیه است.

وقتی آنجا هستید، می‌توانید در اسب‌سواری، تماشای پرندگان، غذا دادن به حیوانات و موارد دیگر شرکت کنید. هزینه های جداگانه برای هر فعالیت اعمال می شود.

Kindly book your slots three (3) working days in advance prior to your visit day. To book please call 012 932 1811


منبع: کی ال فودی


پاسخی ارسال کنید

*

*

پانزده − 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!