آشپزخانه نیونا آیوی (Ivy’s Nyonya Cuisine)

توریست مالزی- آشپزخانه نیونا آیوی در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین رستوران در جرج تون، پنانگ (Georgetown, Penang) انتخاب شد. این مجموعه غذاهای فوق العاده نیونا را به شما...
توریست مالزی- آشپزخانه نیونا آیوی در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین رستوران در جرج تون، پنانگ (Georgetown, Penang) انتخاب شد. این مجموعه غذاهای فوق العاده نیونا را به شما ارایه می کند و بسیار معمول است که مشتریان برای غذای بیشتر درخواست کنند.

این مجموعه نه تنها برای غذای فوق العاده اش معروف است بلکه برای پرسنل مجرب و سرویس وِیژه اش نیز محبوبیتی خاص دارد. این مجموعه نه تنها در میان ساکنان محلی معروف استف بلکه در میان گردشگران نیز بسیار مقرون به صرفه و محبوب است.

از غذاهای محبوب مجموعه می توان به تویی کای بک (tau eu kay bak)، بیف رندان (beef rendang)،سمبل کانگ کونگ (sambal kang kong) و اسام پرون (assam prawns) اشاره کرد. اگر شما به دنبال طعم خانگی غذاهای نیونا هستید،  آشپزخانه نیونا آیوی مناسبترین انتخاب برای شما خواهد بود.

Location: 58 Jalan Chow Thye(Off Jalan Burmah),Georgetown, 10250 Penang.


Operating hours: Mon – Sun: 12:00pm – ۳:۰۰pm & 6:00pm – ۹:۰۰pm; closed on 1st & 3rd Monday and Tuesday night of the month


پاسخی ارسال کنید

*

*

نوزده − 18 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!