بهترین غذاهای برنجی در کوالالامپور

توریست مالزی – در اینجا، بهترین غذاهای برنجی محلی و انواع متنوع آن را که باید امتحان کنید، به شما معرفی می کنیم. ۱- Nasi Dagang در رستوران دریایی...
توریست مالزی – در اینجا، بهترین غذاهای برنجی محلی و انواع متنوع آن را که باید امتحان کنید، به شما معرفی می کنیم.

پلو
۱- Nasi Dagang در رستوران دریایی Chunburi
این غذا که در سواحل شرقی، جزو وعده صبحانه به حساب می آید، در رستوران Chunburi، درکنار ظرف نهار سرو می شود که می توانید آن را علاوه بر ماهی با سس کاری (guli ikan tongkol)(شور و خاکستری رنگ اما لذیذ)، با چیزهای دیگری هم میل کنید. اما برای خوردن ماهی عجله نکنید، شاید بخواهید طعم کمی شیرین برنج را به تنهایی بچشید. در غرفه kuih، غذاهایی مانند lompat tikam و cek mek molek (سیب زمینی شیرین و تکه های شکر) زود تمام می شود. pulut manga هم از دیگر غذاهای پرطرفدار این رستوران است- انبه شیرین در شیره نارگیل به همراه برنج و دانه های کنجد.
آدرس: ۷ Jalan Raja Muda Musa
ساعت کار: ۱۲ ظهر لغایت ۱ بامداد

پلو
۲- Banana leaf rice در رستوران Devi’s Corner
شهرت بهترین رستوران هندی منطقه Bangsar، به برنج برگ موز آن است. خرچنگ و ماهی Kerala با سس کاری، میگو با ادویه sambal، هشت پاسرخ شده با گوشت گوسفند به همراه سس انبه و نان padadum سفارش دهید تا دریک وعده غذایی، تمام طعم های شور، شیرین، تند و ترش را در فضایی مجزا در هز ساعت از شبانه روز تجربه کنید. این رستوران جایزه Time Out KL Food Awards 2013 را کسب کرد و در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ رای بهترین Banana Leaf و بهترین Manak/Hawker رابدست آورد.
آدرس: ۱۴ Jalan Telawi 4، کوآلالامپور
ساعت کار: ۲۴ ساعت شبانه روز

پلو
۳- Nasi Biryani در Moghul Mahal
این رستوران هندی، غذاهای محلی شمال هند را با قیمتی مناسب سرو می کند:کاری، rotis، و سبزیجات، بهترین انتخاب، biryani گوشت گوسفند در رستوران Moghul Mahal است. برنج دانه بلند باسماتی، تکه های گوشت آبدار و ترکیبی از ادویه های عالی (هل، دارچین، میخک، به همراه آجیل). یک کاسه riata هم سفارش دهید تا از حرارت غذای اصلی کم کند. Pani puri این رستوران هم فوق العاده است. گلوله های ترد سرخ شده ترکیبی از نخود و سیب زمینی. کمی سس سر نعنا هم به آن اضافه کنید تا اوج لذت را درک کنید.
آدرس: ۱۵۳A Jalan Sultan Abdul Samadj، کوآلالامپور
ساعت کار: هر روز، ۱۱ پیش از ظهر لغایت ۹ شب

پلو

۴- Claypot chicken rice در رستوران Heun Kee Claypot Chicken Rice
به محض ورود به این رستوران، دیگ های یک نفره بر روی اجاق های ذغالی توجه شما را به خود جلب می کند. روش پخت در این دیگ های سفالی به گونه ای است که بافت برنج نرم و دانه دانه است. همراه با این برنج، مرغ، lap chenong و در صورت تمایل، ماهی نمک سود، سرو می شود.
آدرس: ۵۹ Jalan Yew، کوآلالامپور
ساعت کار: هر روز، ۱۱ پیش از ظهر لغایت ۹ شب

پلو
۵- Chicke rice در رستوران Kar Heong
اگر در جستجوی بهترین ها هستید، حتمن به رستوران Kar Heong در Subang Jaya سر بزنید. بجز مرغ و kai see hor fun؛ قلقلی گوشت خوک، خوک بریان شده، جوانه غلات و char siew این رستوران هم مثال زدنی است. بین برنج و نودل و مرغ و گوشت خوک، حق انتخاب دارید اما توصیه می کنم همه را سفارش دهید تا دیدن غذای میز کناریتان باعث حسرت نشود.
ولی در نهایت، مرغ نرم و آبدار، که در سس سویا و روغن کنجد شناور است، برنج دانه دانه طعم دار و در نهایت، سس سیر تند غذای خاص این رستوران است که به یادتان خواهد ماند.
هرجند سرویس این رستوران چالاک هستند، اما باتوجه به جمعیتی که در آن جمع می شود، بهتر است یا خیلی زود به رستوران بروید یا خیلی دیر.
آدرس: ۶۰Jalan SS14/2، Selangor
ساعت کار: ۹ صبح لغایت ۹ شب

پلو
۶- Nasi goring در رستوران Yusuf Tomyam
افراد بسیاری برای غذای tom yam به اینجا می آیند اما Nasi goring این غرفه غذا در Lucky Garden، هم بسیار معروف است. بین انواع nasi goring، بهترین انتخاب nasi goring biasa یا kamping خواهد بود.
آدرس: Gerai 13، Lorong Ara Kiri 3، Lucky Garden، کوآلالامپور
ساعت کار: هر روز از ساعت ۶ عصر تا نیمه شب

پلو
۷- Nasi kandar در رستوران Line Clear
یکی از بهترین رستوران های Penang که nasi kandar سرو می کنند، اولین شعبه خود را در KL افتتاح کرده تا راه را برایتان آسان کند. بهترین دلیل رفتن به این رستوران، تجربه یک بشقاب غذای عالی است: برنج به همراه چهار نوع کاری، ayam kicap، ماهی های ریز، telur dadar، بامیه بخارپز، و papadum.
آدرس: ۱۱۳ Halan Raja Abdullahف کوآلالامپور
ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ پیش از ظهر تا نیمه شب؛ روزهای جمعه از ساعت ۱ تا ۲ بعد از ظهر تعطیل است

پلو
۸- Nasi lemak در رستوران Medan Selara223
Nasi lemak غذای ملی است که در Medan Selara223، به دو روش سرو می شود و انتخاب را برای شما مشکل خواهد کرد: Suri و Yati. اولی برنج نرم به همراه sambal کمی تند دارد و دومی sambal تند و آتشین.
فقط به خاطر داشته باشید، nasi lamak بد وجود ندارد.
آدرس: Jalan 51A/233، Petaling Jaya
ساعت کاری: هرروز، شبانه روزی

پلو
۹- Nasi kerabu در رستوران Kesom
Kesom در دل منطقه Aman Suria قرار گرفته است و توسط Susan Lim و Edana اداره می شود. فضای آن مانند یک کافه مالزیایی در یک مرکز خرید است، پر از غذاهایی که به سبک zhap fan به نمایش درآمده اند.
Nasi kerabu بهترین غذای این رستوران است و طعم این غذای محلی به خوبی ظاهر زیبای آن. علاقه وافر سوزان به این غذا باعث شد رستوران Kesom راه اندازی شود. ترکیبی از برنج آبی (برنج basmati به همراه bunga talang)، با پوششی از acar، تخم مرغ نمکی، پیازچه، kerisik، serunding ikan، ulam و sambal belacan که sambal تند و سس tumis هم به آن اضافه می شود تا بهترین طعم ها را برای شما خلق کند- ترکیبی ازترشی، شیرینی، و تردی جزء به جزء غذا. رشته های ماهی هم به این ترکیب اضافه می شود تا برشگفتی این طعم ها بیافزاید.
آدرس: F-46-G، Jalan PJU 1/45، Aman Suria، Petaling Jaya
ساعت کاری: دوشنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح لغایت ۵ عصر؛ جمعه و شنبه ۱۱ صبح لغایت ۹ شب؛ یکشنبه ۱۰ صبح لغایت ۳ عصر

پلو
۱۰- پوره در رستوران Hon Kee
درهیاهوی شهر چینی ها، سری هم به رستوران قدیمی Hon Kee بزنید تا طعم پوره آن را بچشید. این غذای خاص، ترکیبی است از ikan huruan خام رشته رشته شده در روغن کنجد، به همراه تزیین جعفری چینی، پیاز خرد شده و برش های زنجبیل. ماهی را در این پوره غلطانده و در لحظه برایتان می پزند.
آدرس: ۹۳ Jalan Hang Lekir
ساعت کاری: دوشنبه تا جمعه: ۱۰ صبح لغایت ۱۰ شب؛ شنبه و یکشنبه: ۸ صبح لغایت ۱۰ شب

پاسخی ارسال کنید

*

*

بیست − هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!