در این گل فروشی برای هر موقعیتی گل های مقرون به صرفه خریداری کنید

توریست مالزی – همه ما می دانیم که گل یکی از هدایایی است که به راحتی می تواند لبخند را بر لبان هر کسی بنشاند. Pudu Ria گل فروشی...
توریست مالزی – همه ما می دانیم که گل یکی از هدایایی است که به راحتی می تواند لبخند را بر لبان هر کسی بنشاند. Pudu Ria گل فروشی و عمده فروشی است که می توانید هر نوع گل مورد علاقه خود را برای مناسبت های مختلف با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

به گزارش کی ال فودی، Pudu Ria از سال ۱۹۹۹ در Chan Sow Lin تاسیس شده است، آنها اکنون در پودو کوالالامپور و پرماس جایا جوهور بارو، شعبه دارند. اگر آنها نزدیک شما نیستند، ناراحت نباشید. چرا که می توانید از سرتاسر کشور خرید آنلاین داشته باشید.

شما می تواتید گل ها را در بسته های ده تایی با قیمت ۲۰ رینگت تهیه نمایید. همچنین برای تزیین گل و نیز خرید لوازم جانبی گل نیز نا امید نخواهید شد.

گل های خشک و گیاهان گلدانی اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. آنها نه تنها ظاهر کلی فضای شما را بهبود می بخشند، بلکه می توانید با این گلها بدون نیاز به نگهداری در طول سال نیز لذت ببرید!

آیا می‌دانستید گیاهان به تقویت روحیه، کاهش استرس و حذف آلاینده‌های هوا کمک می‌کنند؟

آیا می‌دانستید ارکیده‌ها معانی بسیار زیبایی دارند و همچنین اعتقاد بر این است که خوش شانسی و سعادت را به ارمغان می‌آورند.


Order online here


Pudu Ria HQ


Location: 21, Jalan Empat, Chan Sow Lin, 55200 Kuala Lumpur


Operating Hour: 8 AM – ۸ PM (Daily)


Pudu Outlet


Location: 176-178, Jalan Changkat Thambi Dollah Pudu, Chan Sow Lin, 55100 Kuala Lumpur


Operating Hour: 8 AM – ۷ PM (Daily)


Link(s): Website | Facebook | Instagram


Shopee
Lazada



پاسخی ارسال کنید

*

*

یک × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!