هارتاماس: گنج طلا

توریست مالزی- هارتاماس منطقه‌ای است که معمولا خارجیان مقیم مالزی وخانواده‌های نسبتا مرفه مالزی درآن سکونت دارند که البته با معنای نام این منطقه “هارتا” به معنی گنج و”ماس”...
توریست مالزی- هارتاماس منطقه‌ای است که معمولا خارجیان مقیم مالزی وخانواده‌های نسبتا مرفه مالزی درآن سکونت دارند که البته با معنای نام این منطقه “هارتا” به معنی گنج و”ماس” به معنی طلا است، همخوانی دارد. این بدان معنا نیست که طبقات دیگر مردم از این منطقه بازدید نمی کنند. کاملا برعکس!

بسیاری از کافه ها و رستوران های اطراف، میزبان افراد غیرساکن در هارتاماس هستند که البته اغلب‌شان برای رستوران‌های ژاپنی پرشمار منطقه نیامده‌اند.

به هر حال، منطقه هارتاماس دسترسی آسانی به بخش‌های مختلف مونت کیارا دارد و شامل بهترین مکان‌ها برای خوردن و تفریح به ویژه در دو مجموعه‌ی پابلیکا و سولاریس است. کاخ پادشاه مالزی نیز در همین منطقه قرار دارد که یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور به شمار می‌رود.



این نکته خنده‌دار اما واقعی است که نام این منطقه در اصل از یک برنامه تلویزیونی به نام “هارتاماس” گرفته شده که از این منطقه به عنوان لوکیشن استفاده می کرده و توسط ایدا نرینا و رشیدی اسحاق اجرا می شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نه + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!