دندانپزشک در مالزی

توریست مالزی- توجه داشته باشید در مالزی، دندانپزشکان به خوبی آموزش داده می شوند که انواع روش های دندانپزشکی را ارائه دهند، در عین حال طیف وسیعی از خدمات...
توریست مالزی- توجه داشته باشید در مالزی، دندانپزشکان به خوبی آموزش داده می شوند که انواع روش های دندانپزشکی را ارائه دهند، در عین حال طیف وسیعی از خدمات را نیز ارایه می دهند. خدمات آنها شامل تشخیص و درمان هر مشکلی است که در حفره دهان وجود دارد، در حالی که برخی از خدمات “مدرن” شامل رویه های زیبایی هستند که برای بهبود ظاهر دندان ها امروزه هدف قرار می گیرند.
در میان خدماتی که ممکن است هنگام بازدید از یک دندانپزشک مورد نیاز باشد می توان به این موارد اشاره کرد، عکس برداری با اشعه ایکس، تمیز کردن (جرمگیری) و متناسب کردن دندان ها، پر کردن، روش های درمان کانال ریشه، کشیدن، تاج گذاری، پروتز، ایمپلنت و سفید سازی است که یکی از معمول ترین روش های زیبایی دندانپزشکی می باشد.
بعضی از دندانپزشکان بیشتر از دیگران تخصصی هستند، توجه داشته باشید که دندان ها به سایر قسمت های جمجمه متصل است که این مناطق شامل مغز و مناطق خاص عصبی است و مشکلات دهان و دندان می تواند تاثیر مستقیم بر این نواحی داشته باشد.

خانم دکتر سیندی وو (Dr. Cindy Wu)
دکتر وو با مرکز پزشکی سانوی (Sunway) همکاری می کند و در زمینه ایمپلنتولوژی (implantology) تخصص دارد. او دارای بیش از ۱۷ سال تجربه در زمینه دندانپزشکی است و همچنین عضو شورای دندانپزشکی مالزی و دندانپزشکی هیئت مدیره ویکتوریا است. دکتر سیندی با بیمارستان پانتای (Pantai Hospital)، مرکز تخصصی دندانپزشکی مونت کیارا (Mont Kiara Dental Specialist Centre)، مرکز دندانپزشکی سیم و هوی (Sim and Hooi Dental Centre) درنقش جراح مشاور دندانپزشکی در ارتباط است.

Address: 5, Jalan Lagoon Selatan, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor
Phone: 03-7491 9191


آقای دکتر ندونچلان ونگو (Dr. Nedunchelian Vengu)
دکتر ندونچلان با مرکز دندانپزشکی من (My dental Centre) در کوالالامپور همکاری می کند و بیماران را با انواع مشکلات دندانی درمان کرده است. این خدمات شامل زیبایی شناسی (aesthetics)، پروتزهای دندانی (dentures)، دندان های آسیب دیده (impacted tooth)، اختلالات مندیبولار (mandibular disorders)، بروکسیسم (bruxism) و غیره است.
از جمله خدمات ایشان می توان به دندانپزشکی زیبایی ، کشیدن، پر کردن، درمان مالوکلسیون (malocclusion treatment)، پیوند استخوان (bone grafting) و چندین عمل جراحی اشاره کرد. او با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه دهان و دندان دارد و تحصیلاتش را با مدارج عالی سپری کرده است.

No 5-1, Jalan BPP 8/1, Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan
۰۳-۸۹۴۵۸۴۱۴ / ۰۱۸-۳۷۳۹۲۵۲


پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!