رستوران الکسیس ( Alexis Bistro)

اگر به دنبال رستورانی شیک با غذاهای مبتکرانه خوشمزه, کیک های خانگی تازه و هوس انگیز و سرویس عالی می گردید رستوران الکسیس را باید حتما امتحان کنید !
توریست مالزی – اگر به دنبال رستورانی شیک با غذاهای مبتکرانه خوشمزه, کیک های خانگی تازه و هوس انگیز و سرویس عالی می گردید رستوران الکسیس را باید حتما امتحان کنید

خوردن یک شام رمانتیک و دلچسب بهمراه یک نوشیدنی خنک در فضایی زیبا با نور کم و ملایم و در حالی که که گروه موسیقی بروی صحنه مشغول نواختن ملودی های جازهستند میتواند یک شب بسیار دلنشین و به یاد ماندنی را رقم بزند.

رستوران و بار زنجیره ای الکسیس که در سال ۱۹۹۵ افتتاح شده است یکی از رستوران های مدرن و گران کوالالامپور بشمار میرود که یکی از دلایل شهرتش اجرای موزیک زنده بویژه موزیک جاز است. منوی غذای رستوران شامل لیست متنوعی از غذا های محلی و غربی است که سرآشپزان رستوران با هنرمندی تمام آماده و سرو می کنند. پیتزاهای الکسیس که در تنورهای آتشی مخصوص آماده میشوند نان ترد ونازکی دارند و معمولا برای سیر کردن ۲ نفر کافی هستند.

انواع پاستاهای خوشمزه این رستوران حاوی سس غلیظ, پنیر و ادویه های مخصوص هستند که با سبزیجات معطر تازه تزیین میشوند مانند Pappardelle with Meatballs پاستا با گوشت های توپی کوچک و لذیذ و یا Angel Hair Aglio Olio اسپاگتی با رشته های ظریف و خرچنگ که بسیار لطیف و خوشمزه است. Chicken & Mushroom Pie پای مرغ و قارچ, Roasted Lamb Cutlet with Couscous تکه های بره کبابی با سالاد مراکشی , Chilli-Salt Fried Chicken Wings بال مرغ سوخاری تند و تیز و Sarawak Laksa لاکسا به سبک ساراواک از انواع غذاهای مختلف و دلچسب دیگر این رستوران هستند که اگرچه حجم آنها زیاد نیست اما بسیار خوب و با بهترین مواد اولیه طبخ شده اند.

ویترین کیک های خانگی تازه و وسوسه انگیزالکسیس آنرا به یکی از بهترین مکان ها برای خوردن یک عصرانه دلپذیر و گپ زدن با دوستان تبدیل کرده است. بسیاری از مشتریان پر و پا قرص این رستوران تنها برای صرف یک قهوه داغ بهمراه یک تکه کیک های نرم و لطیف آن به اینجا می آیند. کیک تیرامیسو الکسیس با طعم قهوه و لایه ای از مغزهای کاراملی بروی آن که با سس توت فرنگی سرو میشود طعمی فوق العاده دارد همچنین شیرینی Pavlova با دیواره ترد و نازک, داخل اسفنجی و سبک و پوششی از میوه های تازه توت فرنگی و بلوبری, یکی از پرطرفدارترین شیرینی های این رستوران است.

رستوران الکسیس از سال ۲۰۰۵ محل اجرای موسیقی زنده جاز توسط گروه های معروف داخلی و خارجی بوده است که شب های جمعه و شنبه هرهفته در شعبه خیابان امپنگ این رستوران برگزار میشود. به دلیل استقبال زیاد, علاقه مندان به موزیک جاز حتما باید چند روز زودتر میزهای خود را برای این شب ها رزرو نمایند. شعبه های دیگر رستوران الکسیس در منطقه بنگسر و در مرکز خرید گاردنز (میدولی ) واقع شده اند. برای اطلاعات بیشتر راجع به این رستوران میتوانید به وب سایت http://www.alexis.com.my مراجعه نمایید.

Lot 10, Great Eastern Mall, 303, Jln Ampang, Desa Pahlawan, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan


 

alexis1alexisalexis5alexis2alexis3alexis 2

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 + 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!