آتش بازی شب سال نو را از کجا تماشا کنیم؟

اگر دوست دارید نمایش آتش بازی شب سال نو را از نزدیک مشاهده کنید در اینجا مکان های استراتژیکی را به شما معرفی می کنیم که نه تنها دید بسیار خوبی دارند بلکه رایگان هم هستند !
اگر دوست دارید نمایش آتش بازی شب سال نو را از نزدیک مشاهده کنید در اینجا مکان های استراتژیکی را به شما معرفی می کنیم که نه تنها دید بسیار خوبی دارند بلکه رایگان هم هستند !

۱. پارک KLCC


klcc-park5

این پارک یکی از مکان های محبوب و اصلی برای تماشای جشن و آتش بازی شب سال نو است. فضای باز این پارک سبب میشود تا افراد دید کاملا واضح و روشنی از نمایش آتش بازی داشته باشد. از آنجایی که در حوالی نیمه شب جمعیت بسیار زیادی در این پارک جمع میشوند بهتر است چند ساعت زودتر در محل این پارک حاضر شوید تا بتوانید مکان مورد علاقه خود را انتخاب کنید !

۲. پارک تیتیوانگسا


maxresdefault (3)

تپه های این پارک بهترین مکان برای دیدن نمایش ده دقیقه ای آتش بازی شب سال نو هستند. این پارک یکی از مکان های مورد علاقه خانواده هاست و منظره فوق العاده آتش بازی را از محل مشرف به دریاچه آن میتوان تماشا کرد.

۳. بوکیت بینتانگ

bukit-bintang-kuala-lumpur-17

کسانی که در مناطق اطراف مرکز خرید پاویلیون, استارهیل یا فارنهایت ۸۸ ساکن هستند می توانند در کارناوال خیابانی جشن سال نو شرکت کنند که در امتداد خیابان بوکیت بینتانگ برگزار میشود.

۴. بوکیت پرمای, چراس

picasabackground

از زمانی که منطقه Lookout Point امپنگ (درهولو لانگات) تعطیل شده است، این مکان جدید که به آن لقب “گنتینگ کوچک” را داده اند به محل محبوبی برای تماشای مستقیم آتش بازی تبدیل شده است. از آنجایی که بوکیت پرمای یک منطقه مسکونی است تعجب نکنید اگر افرادی را دیدید که با لباس های راحتی در حال جشن و شادی هستند!

۵.خیابان بوکیت پانتای, بنگسر


KL_View_from_Bangsar

پیدا کردن پارکینگ در این محل کمی مشکل است بنابراین شاید شما مجبور شوید پیاده به سمت پایین خیابان منتهی به برج های پانتای بروید تا بتوانید آتش بازی ها را تماشا کنید.

۶.بوکیت تونکو

tunkuu

این محله اشرافی و بالای شهر, یکی از تپه های معروف برای دیدن آتش بازی شب سال نوست و از بالای آن میتوان منظره ی زیبای افق شهر را به خوبی مشاهده کرد.
منبع : مجله تایم اوت

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!