فرار به گلخانه مخفی در جنگل با فاصله ۱ ساعتی از KL

توریست مالزی – در میان زندگی پرمشغله ما ، گاهی اوقات خوب است که روح فقط کمی استراحت کند و با طبیعت آرام شود. اگر به مکانی برای فرار...
توریست مالزی – در میان زندگی پرمشغله ما ، گاهی اوقات خوب است که روح فقط کمی استراحت کند و با طبیعت آرام شود. اگر به مکانی برای فرار از KL نیاز دارید، این مکان آرام ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید!

به گزارش SAYS،، گلخانه ای که فقط یک ساعت با ماشین از KL فاصله دارد، در یک باغ سه هکتاری و مشرف به رودخانه است. Tanah Larwina در یک ذخیره گاه جنگلی در Hulu Langat ، Selangor واقع شده است و دارای یک اقامتگاه شیشه ای برای اقامت ۱۶ مهمان است. حتی یکی از توالت های آن نیز محصور طبیعت است بدون سقف و کاشی کف! لازم نیست نگران تهویه باشید.

همچنین یک منطقه کباب پز و روشن کردن آتش وجود دارد که می توانید در زیر ستاره ها از همراهی یکدیگر لذت ببرید. حیوانات مزرعه آزادانه در سایت پرسه می زنند تا هنگام گذراندن روز به استقبال شما بیایند. همچنین ممکن است چندین درخت میوه مانند جک فروت و دوریان را در منطقه مشاهده کنید.

برای رفتن به آنجا ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که Tanah Larwina را در Waze یا Google Maps جستجو کنید و شما را مستقیماً به مکان هدایت می کند.

Address: Tanah Larwina, Kg Paya Lebar, Batu 23, Jalan Sg Lui, Hulu Langat, Selangor, Malaysia.


برای اطلاعات بیشتر به لینک مراحعه نمایید




پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!