ماجراجویی در Kuala Lumpur ATV Waterfall Adventure

توریست مالزی – فقط نیم ساعت با رانندگی از قلب کوالالامپور، جنگل های بارانی و سرسبز خیره کننده ای وجود دارد که برای یک ماجراجویی در فضای باز مناسب...
توریست مالزی – فقط نیم ساعت با رانندگی از قلب کوالالامپور، جنگل های بارانی و سرسبز خیره کننده ای وجود دارد که برای یک ماجراجویی در فضای باز مناسب است!

پس از رسیدن به محل، باید فرم رضایت نامه را امضا کنید. این فرم برای سوارکاران مبتدی است. قبل از شروع ماجراجویی در بزرگترین پارک ATV مالزی، راهنمایان موارد ایمنی و برخی از قوانین و مقررات را به شما خواهند گفت. به شما این فرصت داده می شود تا چند تست آزمایشی را با ATV ها در اطراف مسیرهای ساخته شده در اردوگاه امتحان کنید تا قبل از شروع کار با ATV آشنا شوید. هنگامی که از اردوگاه به مسیر ناهموار جنگلی می روید، مسیر کاملا شیب دار می شود.

برای اطمینان از ایمنی، دو راهنما شما را راهنمایی می کنند، زمین ها و مسیرهای ناهمواری برای سوارکاران وجود دارد. بخصوص اگر سوار بر ATV باشید بسیار چالش برانگیز است، با این حال راهنماها صبور و دوستانه رفتار می کنند و در صورت نیاز به شما کمک خواهند کرد. بسته به آب و هوا ، ممکن است مسیر مرطوب و گل آلود باشد. وقتی به انتهای مسیر رسیدید، با آبشار زیبای ۷ طبقه روبرو خواهید شد که به شما مهلتی برای شنا و تحسین زیبایی های طبیعت داده می شود. این آبشار خیره کننده و بکر فقط از طریق ATV، کوهنوردی، دوچرخه های خاکی و دوچرخه های کوهستان قابل دسترس است.

پس از آرامش طراوت بخش آبشار، زمان آن است که مسیر خود را به سمت سرازیری طی کنید. مسیرهای شیب دار، آن را به یک تجربه هیجان انگیز و نشاط آور تبدیل می کند. بعد از درگیر کردن عضلات بازو و پا، در طول حرکت، در استخر ساخته شده توسط انسان سفر خود را به پایان برسانید.

Address: Atv Adventure, Kampung Kemensah, 68000, Selangor



پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!