معلق بودن در هوا را در AirRider وان اوتاما تجربه کنید

توریست مالزی – AirRider اولین مرکز چتربازی سرپوشیده در کوالالامپور مالزی است. شبیه سازی چتربازی واقعی در فضای باز در ارتفاع ۱۴۰۰۰ پا. کسانی که آرزوی پرواز دارند می...
توریست مالزی – AirRider اولین مرکز چتربازی سرپوشیده در کوالالامپور مالزی است. شبیه سازی چتربازی واقعی در فضای باز در ارتفاع ۱۴۰۰۰ پا. کسانی که آرزوی پرواز دارند می توانتد به یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان – ۱ اوتاما – رفته و هیجان پرواز را تجربه کنند.

تونل آموزشی تمام شیشه ای، یک بالشتک هوا در یک اتاق پرواز با قطر ۱۲ پا به ارتفاع ۳۲ فوت ایجاد شده است.، یک مربی در همه حال مراقب شما است و آموزش های لازم را به می دهد. پایه محفظه یک کف ترامپولین از فولاد ضد زنگ و با سرعت باد تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است، پروازهای فعال می توانند به راحتی و با خیال راحت مانورهای هوازی را انجام دهند. تماشاگران می توانند این ورزش شاداب را از گالری تماشای رایگان و فضای نشیمن تماشا کنند.

AirRider 1 Utama با جدیدترین فناوری باد، با بالاترین استانداردها ساخته شده و دارای تونل باد عمودی با تجهیزات تخصصی و فناوری پیشرفته وارد شده از جمهوری چک و استرالیا برای همه سنین است.

میلیون ها نفر در سراسر جهان در حال حاضر در مراکز چتربازی سرپوشیده پرواز کرده اند. این ورزش با بیش از ۱۰۰ مکان در سراسر جهان یکی از ورزش های در حال رشد است.

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

8 + 10 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!