نمایشگاه گل در پوتراجایا تا ۱۱ سپتامبر تمدید شد، ورودی رایگان

توریست مالزی – نمایشگاه گل THE Royal Floria Putrajaya به دلیل استقبال بسیار زیاد تا یکشنبه (۱۱ سپتامبر) تمدید شده است. به گزارش استار، وزیر مناطق فدرال با بیان...
توریست مالزی – نمایشگاه گل THE Royal Floria Putrajaya به دلیل استقبال بسیار زیاد تا یکشنبه (۱۱ سپتامبر) تمدید شده است.

به گزارش استار، وزیر مناطق فدرال با بیان این که در حال حاضر ورودی رایگان است، گفت: تصمیم برای تمدید این رویداد با در نظر گرفتن فصل تعطیلات فعلی مدارس اتخاذ شده است. قبل از این، قیمت بلیط برای بزرگسالان ۱۵ رینگیت و برای کودکان زیر ۱۲ سال ۵ رینگیت و برای افراد معلول رایگان بود.

شهیدان گفت : این رویداد که نزدیک به یک میلیون گونه درخت، گیاه و گل های پرورشی را به نمایش گذاشته، تاکنون پذیرای حدود ۴۰۰۰۰۰ بازدیدکننده بوده است. با این حال، این رقم هنوز رضایت بخش نیست و باید حداقل ۵۰۰ هزار نفر را هدف گذاری کنیم.

THE Royal Floria Putrajaya برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ برگزار شد، در اصل قرار بود یک رویداد سالانه برای زنده کردن تقویم فعالیت های شهر اداری باشد. این رویداد در نهایت در سال ۲۰۱۲ به دلیل افزایش تعداد شرکت کنندگان بین المللی، زیر نظر شرکت پوتراجایا قرار گرفت. امسال هشت کشور از جمله چین، اندونزی، آلمان، کره جنوبی، نیوزلند، سنگاپور، تایوان و تایلند در آن شرکت کردند.

رویال فلوریا پوتراجایا از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده − 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!