کافی شاپ نوش (Nosh)

با وجود اینکه بسیاری از رستوران ها در منطقه بنگسر صبحانه سرو میکنند اما کافی شاپ ' نوش ' با تنوع فراوان در منوی صبحانه و نهار و یک منوی جداگانه برای دسرهای هوس انگیز در صدر بهترین ها قرار دارد.
‘نوش’ در اصطلاح عامیانه به معنی غذا و خوراکی است.

با وجود اینکه بسیاری از رستوران ها در منطقه بنگسر صبحانه سرو میکنند اما کافی شاپ ‘ نوش ‘ با تنوع فراوان در منوی صبحانه و نهار و یک منوی جداگانه برای دسرهای هوس انگیز در صدر بهترین ها قرار دارد.

جودیت ساکاتا, موسس این کافی شاپ که عاشق آشپزی است وسال ها تجربه کاری درخشان در هتل ها و رستوران های معروف را دارد, منویی متنوع و بسیار خوشمزه از انواع غذا ها و دسرها را برای مشتریان ‘نوش’ تدارک دیده است که هر کدام با دقت زیاد و با بهترین کیفیت آماده شده اند و نه تنها ظاهری زیبا بلکه طعمی بسیار دلپذیر دارند.

منوی ویژه صبحانه (Brunch) این کافی شاپ که تنها مخصوص روزهای آخر هفته است شامل غذاهای خوشمزه ای مانند پنکیک های سبک و اسفنجی با سس شیرین و بستنی, نان تست فرانسوی به همراه تخم مرغ و ژامبون و قارچ, تست کره بادام زمینی بهمراه موز و کارامل و پودینگ نان شکلاتی با مغز بادام و پسته است.

منوی اصلی تلفیقی از غذاهای آسیایی و غربی است که برای افراد با سلیقه های متفاوت تدارک دیده شده است.
Roasted Chicken Percik(مرغ تنوری) , پاستای اردک دودی , Pesto Basilico ( اسپاگتی با سس پستو و ریحان),Beef Tortellini (تورتلینی گوشت گاو با پنیر ماسکارپونه), Vino Bianco( شاه میگوی سرخ شده با سیر و شراب سفید) از غذاهای پرطرفدار این کافه بشمار میروند.

شهرت ‘ نوش ‘ به دلیل منوی فوق العاده دسرو کیک آن است. جودیت و شریکش تجربه زیادی درزمینه پخت انواع کیک و شیرینی دارند. انواع چیزکیک های (Cheese cake) نرم و خوشمزه با طعم های متنوع, تارت های شکلاتی و بستنی های خانگی تنها گوشه ای از این منوی هوس انگیز هستند.
یکی از معروفترین کیک های این منو, چیزکیک بادام زمینی با سس کارامل و خرده های شکلات است که ترکیبی جدید و فوق العاده است.

‘نوش’ با تغییر منو و ارائه خلاقیت های جدید درهر ماه به شما بهانه ای می دهد که بارها و بارها به آنجا سر بزنید !
آدرس وب سایت : http://www.nosh.my

آدرس کافی شاپ:  No 7,Jalan Telawi 3, Bangsar Baru, Kuala Lumpur

nosh cafe1nosh cafe3nosh cafe2Nosh-Afternoon-Teanosh cafe7

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 + هجده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!