تفرجگاه دانگا Danga Bay- Johor

توریست مالزی – تفرجگاه دانگا یک مرکز خرید و سرگرمی است که در ساحل پرطرفدار لیدو (Lido) در شهر جوهور بارو واقع شده، شما در اینجا می توانید از...
توریست مالزی – تفرجگاه دانگا یک مرکز خرید و سرگرمی است که در ساحل پرطرفدار لیدو (Lido) در شهر جوهور بارو واقع شده، شما در اینجا می توانید از طعم لذیذ غذاهای محلی لذت ببرید، و از خانه های سنتی مالایی (Rumah Limas) دیدن کنید. همچنین می توانید به کروز رودخانه ای بروید و حوضچه های پرورش ماهی آن را ببینید.
این پارک نزدیک ایستانا بوکیت سیرینه محل اقامت رسمی سلطان جوهور حدود ۲ کیلومتری مرکز جوهور بارو واقع شده است.
Danga Bay دارای خرده فروشی های عالی و رستوران های خوب غذا است. این شهر به عنوان بزرگترین پارک تفریحی جوهور بارو محسوب می شود زیرا فعالیت های زیادی وجود دارد که برای همه سنین مناسب است. پارک دانگا برای کودکان مناسب است زیرا فعالیت های جالب و منحصر به فردی را می توانند انجام دهند. تفرجگاه دانگا به عنوان یک مکان عاشقانه برای زوج ها بسیار مشهور است ، زیرا رستوران های درجه یک وجود دارند که غذاخوری خوبی با نمای شب عالی دارند. در آنجا می توانید تصویر بهتری از فرهنگهای مختلف مالزی داشته باشید. همچنین یک مرکز خرید وجود دارد ، Danga City Mall.
برای اقامت ، هتل Tunes Danga Bay مناسب ترین هاست. یکی از هتل های معروف جوهور است.

حمل و نقل
بهترین انتخاب برای رسیدن به خلیج دانگا با تاکسی از مرکز شهر جوهور بارو است. کرایه مقرون به صرفه است، در حدود RM4 تا RM5. اگر ترجیح می دهید با قدم زدن ، از مرکز شهر به خلیج دانگا بروید، فقط در حدود ۲ کیلومتر مسیر پیاده روی را در امتداد تنگه ها دنبال کنید.








پاسخی ارسال کنید

*

*

سیزده + بیست =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!