تپه های فریزر (Fraser’s Hill)

فریزر هیل یکی از مناطق سرسبز و خوش آب و هوایی است در فاصله 105 کیلومتری شمال شهرکوالالامپور قرار دارد.
توریست مالزی – اگر از کوالالامپور به سمت شمال حدود دو ساعت یا ۱۱۰ کیلومتر رانندگی کنید به هفت تپه سبز با هوای رویایی خواهید رسید که شبیه شهر تاریخی رم بنا نهاده شده است.

این منطقه با ارتفاعی حدود ۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا در رشته کوه های «TitiWangsa» در ایالت پهنگ قرار دارد. این تفریح گاه بعد از این کهJames Fraser یکی از معدن جویان پیشتاز اسکاتلندی در دهه ۱۸۹۰ بنگاه داد و ستد سنگ معدن قلع را در آنجا دایر کرد، به این نام خوانده شد. این تپه علاوه بر این که بهشتی طبیعی برای زندگی گونه های زیادی از گیاهان، پرندگان و حیوانات است، خانه های سلطنتی و ساختمان های مستعمراتی معروفی را در خود جای داده است.

از تفریحات و مناطق گردشگری موجود در فریزر هیل می توان به پرندگان زیبا و بی نظیر آزاد در منطقه، اسب سواری، زمین های گلف زیبا، قایق سواری در رودخانه های خروشان، مسیرهای قدم زنی حفاظت شده در میان باغ های گل و گیاه و برج ساعت اشاره کرد.

گردشگران می توانند برای دیدن پوشش گیاهان سبز، دیواره هایی از درختان جنگل، باغچه های بی نظیر گل و استفاده از هوای مطبوع کوهستان، سفری به ارتفاعات فریزر داشته باشند و طبیعت را به معنای واقعی خودش تجربه کنند

این منطقه با داشتن ویلاهای زیبا و جذاب “Tudor” ، هتل ها، تفریحگاه ها و کلبه های کوهستانی لحظات بیادماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. از دیدنی های این منطقه مرکز مطالعات طبیعت بوده که در این مرکز بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات مفیدی درباره گونه های گیاهی و جانوری این منطقه کسب کنند.

در منطقه “Fraser” که از افتخارات آن برگزاری مسابقات سالانه پرندگان است، تماشای پرندگان زیبا یکی از پر طرفدارترین سرگرمی ها می باشد. از دیگر برنامه های تفریحی آن می توان به راهپیمایی در جنگل با استفاده از مسیرهای متعدد جنگلی، تیر اندازی با کمان و اسب سواری اشاره کرد. همچنین قایق سواری در آب های خروشان برای کسانی که روحیه ماجراجویانه ای دارند خالی از لذت نخواهد بود.

فاصله از مثلث طلایی کوالالامپور: ۱۰۵کیلومتر، حدود ۲ ساعت با اتومبیل شخصی با ترافیک کم به سمت شمال کوالالامپور

توصیه:

باک ماشین را حتما پر کنید که در طول مسیر پمپ بنزین زیادی وجود ندارد. لباس گرم همراه داشته باشید، این منطقه به طور متوسط ۱۰ درجه از کوالالامپور خنک تر است.

Fraser's Hill's clock tower, the town's landmark is reminiscent of little village squares found in an English countryside *** Local Caption *** Old world charm: Fraser’s Hill’s clock tower, the town’s landmark is reminiscent of little village squares found in the English countryside.frasers hill

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده + پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!