جنگلی که در آن سنگ روییده است

توریست مالزی – اگر اولین بارتان هست که جنگل شیلین را می بینید شاید باور نکنید که در دنیا همچنین جنگلی با درختان سنگی وجود داشته باشد اما به...
توریست مالزی – اگر اولین بارتان هست که جنگل شیلین را می بینید شاید باور نکنید که در دنیا همچنین جنگلی با درختان سنگی وجود داشته باشد اما به دور از واقعیت نیست و همچین جنگلی در چین وجود دارد که تمام بینندگان را در نیا مجذوب خود کرده است.د

جنگل شگفت انگیز شیلین در قسمت جنوب غربی چین درست در فاصله ی ۸۵ کیلومتری شهر کونمینگ در استان یونان واقع شده که مساحت کلی آن حدودا ۳۵۰ کیلومتر مربع می باشد. این جنگل حیرت انگیز که از جاذبه های گردشگری چین به شمار می رود سالانه میزبان بازدید کنندگان تور چین است. تمامی قسمت های این جنگل از سنگ های استالاکتیک که شبیه به درختان سنگی است که قدمت آن ها به ۲۷۰ میلیون سال پیش باز می گردد پس به دور از ذهن که می گویند جنگلی که در آن سنگ روییده است.

تمامی درختان سنگی جنگل شیلین ارتفاعی حدود ۳۰ متر به بالا دارند. امروزه این جنگل منحصر به فرد تحت پوشش پارک ملی شیلین قرار گرفته که شامل ۷ منطقه است. بومیان این منطقه افسانه ها و داستان های زیادی در مورد این جنگل نقل می کنند که تا کنون به درستی هیچ کدام از این افسانه ها دست نیافتند. جنگل شیلین در سال ۱۹۸۴ میلادی شناخته شد و از آن پس گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان برای تماشای آن به چین سفر کردند به طوری که آمار آن بالغ بر ۱۰ میلیون گردشگر می باشد.

همان طور که قبل تر گفته شد افسانه های زیادی در مورد این جنگل گفته شده و مردم چین این جنگل را مقدس می دانند. اگر روی سنگ ها را نگاه کنید شکل های مختلفی از حیوانات و انسان ها را خواهید دید. از معروف ترین افسانه ها بر می گردد به آشیما دختری زیبا که به دلیل نرسیدن به عشقش تبدیل به ستون در میان جنگل درختان شد.

منبع: همگردی












پاسخی ارسال کنید

*

*

شش + 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!