مالزی برای مطالعه پیشنهاد ویزای مشترک بین ۶ کشور آسه آن به زمان نیاز دارد

توریست مالزی – مالزی به زمان بیشتری نیاز دارد تا پیشنهاد تایلند در مورد برنامه مشترک روادید با شش کشور دیگر آسیایی را برای جذب گردشگران خارجی بیشتر به...
توریست مالزی – مالزی به زمان بیشتری نیاز دارد تا پیشنهاد تایلند در مورد برنامه مشترک روادید با شش کشور دیگر آسیایی را برای جذب گردشگران خارجی بیشتر به این منطقه بررسی کند.

به گزارش نیواستریت تایمز، سیف الدین وزیر کشور گفت: این پیشنهاد هنوز در مراحل اولیه بحث است و مالزی باید اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورد. سیف الدین گفت که این پیشنهاد ابتدا برای تصویب به نخست وزیر داتوک سری انور ابراهیم ارائه می شود.

تایلند می‌خواهد از همکاری شش کشور آسیایی که دارای پتانسیل گردشگری و اقتصادی هستند، استفاده کند. اما مالزی همیشه به دنبال ایجاد تعادل بین پتانسیل اقتصادی و منافع حفظ امنیت ملی است. نخست‌وزیر تایلند، سرتا تاویسین، در سال ۲۰۲۳ یک طرح «شنگن» یا ویزای مشترک با کامبوج، لائوس، مالزی، میانمار و ویتنام را برای تقویت بیشتر صنعت گردشگری در کشورهای شش عضوی که مجموعاً ۷۰ میلیون گردشگر خارجی دارند، پیشنهاد کرده بود.

از اول دسامبر، مالزی معافیت ۳۰ روزه از روادید را برای شهروندان چینی اعمال کرده است، در حالی که دولت چین برای مسافران مالزی معافیت ۱۵ روزه از ویزا اعطا کرده است.


پاسخی ارسال کنید

*

*

10 + چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!