مسافران VTL لازم نیست در فرودگاه برای نتیجه کووید – ۱۹ منتظر بمانند

توریست مالزی – از روز چهارشنبه، مسافران کاملاً واکسینه شده که از طریق خطوط مسافرتی واکسینه شده (VTL) از طریق هوا از کامبوج، سنگاپور و تایلند وارد مالزی می‌شوند،...
توریست مالزی – از روز چهارشنبه، مسافران کاملاً واکسینه شده که از طریق خطوط مسافرتی واکسینه شده (VTL) از طریق هوا از کامبوج، سنگاپور و تایلند وارد مالزی می‌شوند، دیگر نیازی به منتظر ماندن نتایج آزمایش کووید-۱۹ خود در فرودگاه پس از ورود نخواهند داشت.

به گزارش نیواستریت تایمز، بر اساس روش جدید «تست و رهاسازی»، مسافران از این سه کشور پس از انجام آزمایش کووید-۱۹ بعد از ورود اجازه خواهند داشت به محل اقامت خود بروند. سپس آنها باید در حالی که منتظر نتایج آزمایش کووید-۱۹ هستند، که ظرف ۲۴ ساعت ارائه می شود، خود را ایزوله کنند. در صورت نتیجه مثبت، مسافر باید پروتکل های بهداشتی موجود را که توسط وزارت بهداشت تجویز شده است، رعایت کند.

وزارت بهداشت اعلام کرد: این یکنواختی SOP به کاهش ابهام در VTL برای مسافرانی که وارد مالزی می‌شوند و تسهیل اجرای آن در پایانه‌های هوایی کمک می‌کند. این قانون برای همه ورودی‌های VTL به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور و فرودگاه بین‌المللی پنانگ از ۱۶ مارس اعمال می‌شود.

مالزی همچنین قرار است از اول آوریل مرزهای بین المللی خود را بازگشایی کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!