وزیر دادگستری مالزی: مجازات اعدام در مالزی فسخ می‌شود

توریست مالزی – وزیر دادگستری مالزی اعلام کرد که مجازات مرگ در این کشور فسخ می‌شود و حکم‌های صادرشده کنونی نیز تا زمان تصویب قانون جدید، معلق خواهند ماند....
توریست مالزی – وزیر دادگستری مالزی اعلام کرد که مجازات مرگ در این کشور فسخ می‌شود و حکم‌های صادرشده کنونی نیز تا زمان تصویب قانون جدید، معلق خواهند ماند.
به گزارش استار، داتوک لیو وویی کئونگ، با بیان مطلب فوق افزود: همه احکام اعدام فسخ خواهند شد. مشکل اصلی در مورد حکم‌های صادرشده قبلی و کسانی است در انتظار اجرای حکم هستند. با توجه به این که ما در مسیر فسخ کامل حکم اعدام هستیم، حکم های قبلی نیز قابل اجرا نخواهند بود.
وی ادامه داد: همچنان که دولت سرگرم مطالعه موارد خاصی است، جنبه‌های دیگر قضایی نیز باید مورد بررسی قرار گیرند تا مجازات عادلانه‌ای نیز برای مجرمین اجرا گردد. پرونده‌های مواد مخدر متفاوت هستند و باید بررسی شود که محکوم فقط حامل مواد مخدر بوده یا جرم بزرگی مرتکب شده است.
وزیر دادگستری مالزی گفت: در مورد همه پرونده‌ها به ویژه آنهایی که مربوط به خانواده‌ قربانیان قتل هستند، باید بررسی همه‌جانبه‌ای صورت گیرد. لایحه فسخ مجازات اعدام در نخستین نشست مجلس در ۱۵ اکتبر امسال مطرح خواهد شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نوزده + 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!