آبشار جنگل بارانی کانچینگ Kanching Rainforest Waterfall

توریست مالزی – آبشار جنگل بارانی کانچینگ که به آن جنگل تفریحی کانچینگ نیز می گویند، در جنگلی با مساحت ۵۰۰ هکتار در منطقه راوانگ با فاصله حدودا یک...
توریست مالزی – آبشار جنگل بارانی کانچینگ که به آن جنگل تفریحی کانچینگ نیز می گویند، در جنگلی با مساحت ۵۰۰ هکتار در منطقه راوانگ با فاصله حدودا یک ساعت در شمال کوالالامپور واقع شده است.

نزدیک بودن آن به شهر، این پارک جنگلی را به یک مکان محبوب برای پیک نیک، کمپینگ، شنا و پیاده روی در جنگل به ویژه در آخر هفته تبدیل کرده است. این پارک همچنین مورد علاقه عکاسانی است که دوست دارند استعداد خود را در پاشیدن آب با سرعت زیاد امتحان کنند.

شما از زیبایی خیره کننده طبیعت به وجد خواهید آمد، به ویژه آبشارهای خیره کننده ای که با ارتفاع کلی حدود ۱۲۰ متر و در  هفت سطح قرار دارند.

با ورود به پارک بلافاصله یک محوطه تمیز مشاهده خواهید کرد که در آن کودکان می توانند با خیال راحت بازی کنند. در ادامه مسیر، مسیرهای پیاده روی سیمانی و مناطقی دنبال می شود که شما را به ۴ سطح اول آبشار می رساند.

سطح ۲ و ۳ (به ترتیب ۱۰۲ و ۱۲۰ متر) محبوب ترین نقاطی هستند که مردم می توانند از یک دوش آب طبیعی زیر آب آبشار لذت ببرند یا فقط در استخرهای شفاف، شنا و غوطه ور شوند. در اینجا آلاچیق های پیک نیک همراه با رختکن و توالت وجود دارد.

بیشتر بازدیدکنندگان فراتر از سطح ۴ (۱۴۰ متر) جایی که پله های بتنی پایان می یابد و مسیر کمی دشوارتر می شود ، نمی روند. با کمی تلاش می توانید در کمتر از یک ساعت از نقطه شروع به بالاترین آبشار (سطح ۷ – ۲۰۸ متر) برسید. مطمئناً ارزش تلاش را دارد زیرا زیباترین قسمت آبشار در سطح ۶ و ۷ قرار دارد. لباس شنا یادتان نرود.

در راه بازگشت به پارکینگ از کنار میمون هایی عبورمی کنید که برای تهیه غذا از گردشگران عبوری درحال جستجوی غذا هستند.

به راحتی می توان از کوالالامپور از طریق جاده به این آبشار رسید. از Lebuhraya Rawang (مسیر شماره ۱) استفاده کنید که در اصل ادامه Jalan Ipoh است. با رفتن به سمت راوانگ ، یک کیلومتر بعد از کلوپ تمپلر کانتری پارک سمت راست خود را مشاهده خواهید کرد. اگر آخر هفته می روید ، زودتر به آنجا بروید زیرا پارکینگ محدود است.

هزینه ورودی RM1 و پارکینگ RM2 برای افراد محلی و برای خارجی ها ۵ رینگت است.



 

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده + بیست =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!